میزبانی ستارگان زخمی از گیتی پسند/ جدال بازنده ها در شاهین‌شهر + جدول

‌فارغ از اینکه استان اصفهان در بالای جدول لیگ برتر فوتسال نماینده شایسته ای دارد که از مدتها پیش صعود خود را به مرحله پلی آف قطعی کرده است؛ اما در نیمه پائینی جدول دومین نماینده استان این روزها حال خوشی ندارد و به نوعی جز "فانوس بدستان" است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در ادامه رقابت های لیگ برتر فوتسال کشور هفته بیست و سوم با برگزاری هفت دیدار امروز -شنبه ۷ دیماه- پیگیری خواهد شد. سوت شروع شش دیدار این هفته ساعت ۱۷ و تنها دیدار شهروندساری و اهورا بهبهان با ۳۰ دقیقه تاخیر نسبت به مابقی دیدارها ساعت ۱۷ و ۳۰ دقیقه به صدا در خواهد آمد.

تلاش بندری ها برای فرار از قعر؛ حفاری اهواز  آذرخش بندرعباس

حفاری اهواز در سالن امام رضا (ع) میزبان آذرخش بندرعباس است؛ حفاری اهواز که این روزها شاهد حضور علاسوند بجای مراقی بر روی نیمکتش است در هفته بیست و دوم مقابل شاگردان رضا لک نتوانست دوام بیاورد و با نتیجه چهار بر دو در خانه مغلوب شهروند ساری شد.

آذرخش بندر عباس در هفته بیست و دوم نوار ناکامی های خود را مقابل شاگردان مهرداد جابری پاره کرد و توانست با نتیجه دو بر صفر هایپرشهر را شکست دهد.

شاید تنها نکته ای که روزپیکر، سرمربی آذرخش در آخرین مصاحبه اش به آن اشاره کرده است موضوع "پرداخت نشدن مطالبات" باشد و از طرف دیگر علاسوند نیز پس از دیدار با شهروند از غیر مسئولانه بازی کردن بازیکناناش گلایه مند بود.

آخرین مصاف دو تیم حفاری اهواز و آذرخش بندرعباس که در شهریورماه ۹۸ به میزبانی آذرخش برگزار گردید  با نتیجه دو بر صفر به نفع حفاری به پایان رسیده است. تا پیش از برگزاری دیدارهای هفته بیست و سوم لیگ برتر قوتسال آذرخش بندرعباس با ۱۷ امتیاز در قعر جدول و حفاری اهواز با ۳۱ امتیاز در رده هشتم جدول رده بندی قرار دارند.

آمادگی ستارگان برای انتقام؛ ستارگان ورامین گیتی پسند اصفهان

گیتی پسند در سالن گلعباسی میهمان ستارگان ورامین است؛ گیتی پسندی ها هفته گذشته در یک بازی نفسگیر و در حالی که بازیکن ارزنده خود سعید احمد عباسی را در دقایق پایانی بدلیل اخراج از دست دادند در نهایت توانستند با با نتیجه سه بر دو اهورابهبهان را شکست دهند تا سه امتیاز دیگر را در صندوق امتیازات خود ذخیره کنند.

بیشتر بخوانید:

پیروزی گیتی‌پسند در یک بازی نفس گیر/ اخراج ناگهانی سعید احمد عباسی

داوران در بازی‌ها تفاوت قائل می‌شوند

از تیم اهورا حمایت نمی‌شود/مسئولان دید ورزشی ندارند

ستارگان ورامین دومین طعمه شاهین کرمانشاه بود؛ در هفته بیست و دوم شاگردان داورزنی با نتیجه سه بر دو مغلوب شاهین کرمانشاه شدند تا دست خالی به خانه برگردند و بعد از اهورا بهبهان نام ستارگان ورامین به عنوان دومین شکار پیاپی شاهینی ها ثبت شود.

در آخرین رویارویی این دو تیم، گیتی پسندی ها با نتیجه چهار بر یک ستارگان ورامین را در هم شکستند تا ستارگان دست خالی به خانه برگردد.

بیشتر بخوانید:

پایان ناکامی گیتی پسند با درخشش پیمان حفیظی

از داوری راضی نبودم

تیم ستارگان ورامین ضد فوتبال بازی نکرد

تا پیش از برگزاری دیدارهای هفته بیست و سوم لیگ برتر فوتسال؛ گیتی پسند با ۴۶ امتیاز در رده دوم جدول رده بندی و ستارگان ورامین با ۳۷ امتیاز در رده چهارم جدول رده بندی قرار دارند.

جدال بازنده ها؛ هایپرشهر شاهین‌شهر سوهان محمدسیما قم

هایپرشهر در سالن تختی شاهین‌شهر میزبان سوهان محمد سیما است؛ هایپرشهر در هفته گذشته نتوانست مقابل شاگردان روز پیکر دوام بیاورد تا شاگردان جابری با نتیجه دو بر صفر در مقابل آذرخش بندر عباس متحمل یک شکست خارج از خانه شوند و در در جمع تیمهای فانوس بدست جدول باقی بماند.

سوهان محمد سیما پس از اینکه در هفته هجدهم در مقابل اهورا بهبهان پیروز میدان بوده است دیگر رنگ پیروزی را به خود ندیده و هفته گذشته نیز مقابل مس سونگون صدر نشین در یک دیدار خانگی بازی را با نتیجه پنج بر سه واگذار کرد تا غیاثی و شاگردانش بیشتر از قبل بحران را لمس کنند.

در آخرین رویارویی این دو تیم سوهان محمد سیما با نتیجه پنج بر سه از سد هایپرشهر در خانه گذر کرد تا هایپرشهر دست خالی به خانه برگردد. تا پیش از برگزاری دیدارهای هفته بیست و سوم لیگ برتر فوتسال؛ هایپرشهر با ۲۳ امتیاز در رده هفتم جدول رده بندی و سوهان محمد سیما با ۳۲ امتیاز در رده هفتم جدول رده بندی قرار دارند.

شاهین به دنبال سومین طعمه؛ سن ایچ ساوه - شاهین کرمانشاه 

سن ایچ ساوه در سالن فجر میزبان شاهین کرمانشاه است است؛ شاهینی ها در دو هفته گذشته مقابل اهورا بهبهان و هایپرشهر با جان و دل جنگیدند تا شش امتیاز شیرین بدست بیاورند و خود را با رهنمودهای فرید نادری که بصورت موقت بر روی نیمکتشان تکیه زده است به فرار از سقوط امیدوار کنند.

سن ایچ هفته گذشته در یک بازی پایاپای به تساوی دو بر دو مقابل ارژن رضایت داده است؛ از طرفی شاگردان اصغری مقدم در دور رفت به تساوی یک بر یک در خانه شاهین رضایت داد تا امتیازات تقسیم شود.

سن ایچ با ۳۵ امتیاز در رده ششم جدول قرار دارد و جز تیم هایی است که تکلیفش برای حضور در پلی آف تا حدود خیلی زیادی مشخص است از طرف دیگر شاهین با ۱۷ امتیاز در رده سیزدهم جدول قرار گرفته است و جز تیم های فانوس به دست پائین جدول است؛ شاهین کرمانشاه در بازی پیش رو محکوم به برد است.

جدال بالا و پائین جدول؛ مس سونگون مقاومت البرز

مس سونگون در سالن پورشریفی تبریز میزبان مقاومت البرز است؛ مس سونگون هفته گذشته در سالن شهید حیدریان قم میهمان سوهان محمد سیما بود که در نهایت شاگردان حسین افضل با نتیجه پنج بر سه پیروز میدان شدند تا مهر محکمی بر ادامه صدر نشینی خود بزنند.

مقاومت البرز در هفته گذشته با نتیجه سه بر یک در مقابل فرش آرا شکست خورد تا مرتضایی و شاگردانش دست پر به خانه برگردند. در آخرین رویارویی دو تیم مس سونگون و مقاومت البرز؛ این مسی ها بودند در یک بازی پر گل با نتیجه هفت بر دو مقاومت البرز را در خانه خودش شکست دادند.

تا پیش از برگزاری دیدارهای هفته بیست و سوم لیگ برتر فوتسال مقاومت البرز با ۲۲ امتیاز در رده یازدهم جدول رده بندی و مس سونگون با ۵۰ امتیاز در صدر جدول رده بندی قرار دارند.

جدال بی تفاوت های هفته؛ فرش آرا مشهد ارژن شیراز

فرش آرا مشهد در سالن شهید بهشتی میزبان ارژن شیراز است، فرش آرا هفته گذشته با نتیجه سه بر یک مقاومت البرز را در یک دیدار خارج از خانه شکست داد تا سه امتیاز شیرین را به حسابش واریز کند. ارژن شیراز در هفته بیست و دوم در مقابل سن ایچ یه تساوی دو بر دو رضایت داد تا امتیازات را با شاگردان اصغری مقدم تقسیم کند.

در آخرین رویارویی فرش آرا و ارژن به تساوی دو بر دو رضایت داده اند و تا پیش از برگزاری دیدارهای هفته بیست و سوم فرش آرا با ۴۲ امتیاز سومین تیم جدول رده بندی و نزدیک ترین تعقیب کننده گیتی پسند است؛ تیم فوتسال ارژن شیراز با ۲۳ امتیاز در رده نهم جدول رده بندی قرار دارد و تا حدود زیادی خیالش از اینکه سقوط نخواهد کرد، راحت است.

جدالی با بوی انتقام؛ شهروند ساری اهورا بهبهان

شهروند ساری در سالن سید رسول حسینی میزبان اهورا بهبهان است، شاگردان رضا لک هفته گذشته سوهان حفاری اهواز را با نتیجه چهار بر دو شکست دادند تا یک ناکامی دیگر را در پرونده علاسوند ثبت کنند.

اهورا بهبهان هفته گذشته میهمان گیتی پسند بود و درپایان یک دیدار پر تنش شاگردان حمید بیغم توانستند اهورا را با نتیجه سه بر دو شکست دهند تا شاگردان علیپور دست خالی به خانه برگردند.

آخرین رویارویی دو تیم شهروند ساری و اهورا بهبهان در یک دیدار پر گل با  نتیجه شش بر  چهار به نفع اهورا به پایان رسید. تا پیش از برگزاری دیدارهای هفته بیست و سوم لیگ برتر فوتسال شهروند ساری با ۳۶ امتیاز در رده پنجم جدول رده بندی و اهورا بهبهان با ۲۰ امتیاز در رده دوازدهم جدول رده بندی قرار دارند.

کد خبر 403044

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.