از تیم اهورا حمایت نمی‌شود/مسئولان دید ورزشی ندارند

سرمربی تیم فوتسال اهورا بهبهان گفت: تیم‌های بالای جدول از همه لحاظ شرایط خوبی دارند و خود را از دیگر تیم‌ها جدا کرده‌اند و تیم‌هایی که شرایط خوبی ندارند فقط در لیگ حضور دارند.

به گزارش خبرنگار ایمنا،  محسن علیپور پس از شکست تیمش مقابل گیتی پسند در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: امسال شرایط تیم ما سخت شده و اهورا تیمی کاملا بومی است. ما نسبت با بازی گذشته با تیم گیتی پسند چندین بازیکن اصلی خود را در اختیار نداشتیم.

وی ادامه داد: بازیکنان زیادی از تیم امید برای ما توپ می‌زدند؛  امروز تمام توان خود را برای بازی با گیتی گذاشتیم و بازی خوبی را انجام دادیم، اما تیم گیتی پسند توانست از تجربه بازیکنان خود به خوبی استفاده کند و پیروز بازی شد.

سرمربی تیم فوتسال اهورا بهبهان با بیان اینکه شرایط لیگ امسال خوب بوده است، اضافه کرد: تمام تیم‌ها در لیگ پر قدرت ظاهر شده‌اند و بازیکنانی که در خارج از کشور بازی می‌کردند نیز به لیگ ایران آمده‌اند. تیم ما شرایط سختی دارد و با دیگر تیم‌ها قابل مقایسه نیست و سعی داریم در لیگ باقی بمانیم.

علیپور افزود: تیم‌های بالای جدول از همه لحاظ شرایط خوبی دارند و خود را از دیگر تیم‌ها جدا کرده‌اند و تیم‌هایی که شرایط خوبی ندارند فقط در لیگ حضور دارند؛  از تیم بهبهان حمایت نمی‌شود و هیچ اسپانسری را در اختیار ندارد و ما با خودروهای شخصی خود به شهرهای دیگر می‌رویم.

وی با اشاره به اینکه در شهرهای کوچک، مسئولان دید ورزشی ندارند، اگفت: در بازی‌هایی که در بهبهان برگزار می‌شود حدود دو هزار هوادار برای تماشای بازی در ورزشگاه حضور پیدا می‌کنند، اما مسئولان دید ورزشی ندارند.

کد خبر 402564

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.