مذاکرات فشرده فتح الله زاده و خلیل زاده برای بازگشت استراماچونی

مذاکرات فشرده ۲ عضو هیات مدیره باشگاه با «آندراه‌آ استراماچونی» برای بازگشت به ایران وارد مرحله تازه‌ای شد.

به گزارش ایمنا، اگرچه باشگاه استقلال در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که ادامه همکاری با آندره‌آ استراماچونی سرمربی ایتالیایی این تیم منتفی است و وی به تهران باز نمی‌گردد اما به نظر می‌رسد برای بازگشت این مربی ایتالیایی هنوز روزنه های وجود دارد.

در روزهای اخیر جنگ رسانه‌ای شدیدی میان باشگاه استقلال و استراماچونی در گرفت و طرفین علیه یکدیگر مواضع تندی اتخاذ کردند. بالا گرفتن تنش موجب انتشار اسناد، نامه‌ها و ایمیل‌های ارسالی طرفین برای یکدیگر در رسانه‌ها شد.

استراماچونی برای بازگشت دوباره به ایران شروطی عجیب تعیین کرد اما باشگاه استقلال به غیر از آنچه که پیش‌تر در مورد آن با مرد ایتالیایی به توافق رسیده بود، سایر شروط را نپذیرفت.

مدیران استقلال برای اینکه زمان را از دست ندهند با فرهاد مجیدی وارد مذاکره شده و به توافق کامل رسیدند اما پس از جوی که هواداران استقلال در حمایت از استراماچونی و انتقاد از گزینه اصلی سرمربیگری هیات مدیره استقلال به راه انداختند، مجیدی امروز (جمعه) در در صفحه اجتماعی خود، نوشت: روزی سرمربی استقلال می‌شوم که هواداران به‌عنوان صاحبان اصلی آن خانه منتظرم باشند.

این در حالی است که حالا ۲ عضو هیات مدیره باشگاه استقلال یعنی «علی فتح‌الله‌زاده» و «اسماعیل خلیل‌زاده» بار دیگر با وکیل  و نزدیکان استراماچونی تماس برقرار کرده اند تا هر طور شده نظر مساعد وی را برای بازگشت جلب کنند.

این مذاکرات ادامه داشته و گفته‌ می‌شود صحبت‌های امیدوارکننده ای میان طرفین در حال انجام است.

علی فتح‌الله‌زاده در خصوص آخرین وضیعت استراماچونی اظهار داشت: هیات مدیره برخلاف شایعاتی که وجود دارد، همچنان علاقه مند بازگشت استراماچونی است و تمام تلاش خود رانیز برای تحقق این خواسته می‌کند. پیغام هایی دریافتی را نیز رصد می کنیم تا بتوانیم به نتیجه برسیم.

منبع: ایرنا

کد خبر 403035

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.