سالک: دشمن تا امروز نتوانسته پایه های نظام را سست کند

عضو فراکسیون ولایی مجلس گفت: شمنان نظام تا امروز نتوانسته به اهداف خود برای سست کردن پایه های نظام دست پیدا کنند و هرگاه اراده کردند تا آسیبی به آرمان های ملت ایران وارد کنند، ملت آگاه و با بصیرت هوشیارتر از گذشته در برابر آنها ایستادگی و مقاومت کردند.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان نطنز ، حجت الاسلام احمد سالک کاشانی در آستانه سالروز ۹ دی در جمع مردم بادرود اظهار کرد: نهم دی ماه برگ زرین در تاریخ انقلاب اسلامی ایران است که این حماسه تاریخی نیازمند واکاوی و مطالعه دقیق از اهداف و برنامه های استکبار جهانی در جهت براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

وی حماسه  ۹ دی ماه را تجلی عزت و اقتدار ملت ایران دانست و افزود: بدخواهان و دشمنان قسم خورده نظام بدانند که ملت ایران همواره در صحنه حضور داشته و در سال ۸۸ نیز در روزهای هشتم و نهم دی ماه به زیبایی این حضور را نشان داده است.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: دشمنان نظام تا امروز نتوانسته به اهداف خود برای سست کردن پایه های نظام دست پیدا کنند و هرگاه اراده کردند تا آسیبی به آرمان های ملت ایران وارد کنند، ملت آگاه و با بصیرت هوشیارتر از گذشته در برابر آنها ایستادگی و مقاومت کردند.

سالک خاطرنشان کرد: عناصر فتنه اذعان کردند که تقلب در انتخابات را بهانه ای برای به آشوب کشیدن جامعه قرار داده و قصد داشته اند جنایاتی فراوان انجام دهند که خوشبختانه با هشدارهای رهبر معظم انقلاب اسلامی و هشیاری ملت ایران موفق نشدند.

وی در ادامه به بیان اهداف و برنامه های فتنه گران اشاره کرد و گفت: هدف اصلی آنان تشکیک و تقلب در انتخابات و  سپس ابطال آن بود که با موضع گیری قاطعانه رهبر معظم انقلاب و تاکید ایشان  بر اجرای بدون کم و کاست قانون؛ نقشه ها و برنامه هایشان عملی نشد.    

سالک به اهداف فتنه ۸۸ پرداخت و اظهار کرد: بد دل کردن مردم نسبت به یکدیگر، تردید افکنی در کار مسئولان نظام به خصوص نهاد مقدس شورای نگهبان، سیاست بازی ناجوانمردانه داخلی و خارجی، پنهان کردن چهره دشمن، نفی شعارهای اسلام و اسلام زدایی، ایجاد شکاف بین آحاد مردم جامعه، دفاع از عاملان فتنه، امیدوار کردن دشمنان توسط عناصر جنبش سبز، هتک حرمت به مقدسات دینی، قانون گریزی و قانون شکنی از جمله اهداف فتنه گران در سال ۸۸ بود.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی همچنین ۹ دی را برهم زننده نقشه های شوم استکبار دانست و ادامه داد: حماسه نهم دی ماه نماد وحدت، استقامت و مقاومت و عمق بصیرت یک ملت است.

کد خبر 403027

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.