گودبای پارتی کالدرون / رکورد نیازمند در آستانه شکستن

پرسپولیس فردا در دیداری معوقه مقابل نساجی قرار می‌گیرد، مصافی جذاب که می‌تواند آخرین حضور کالدرون در ایران برای پرسپولیس یا امتداد درخشش سرخ‌ها باشد.

به گزارش خبرنگار ایمنا،فاصله خیلی دور و خیلی نزدیک فرهاد مجیدی به نیمکت استقلال، تقابل فردای پرسپولیس با نساجی در دیدار معوقه لیگ برتر و نارضایتی‌های کالدرون از مدیران پرسپولیس مهم‌ترین عناوین روزنامه‌های ورزشی صبح امروز - پنجشنبه پنجم دی- است.

"خبرورزشی" با عنوان "آماده ام به ایران برگردم" از گفت‌وگوی اختصاصی استراچونی با این روزنامه نوشت، گفته‌ای که البته برای اولین بار نیز آن را از استراما نمی‌شنویم و او حتی با وجود دریافت ۱۶۰ هزار دلار آماده نبود که به ایران برگردد.

" رکوردی را می‌شکنم که قبل از من عابدزاده و حسینی شکسته اند" عنوان اول "ایران ورزشی" در خصوص اظهارات زهرا خواجوی، دروازبان تیم وچان کردستان است، کسی که با کلین شیت‌های متوالی خود در لیگ بانوان حالا به رکورد نیازمند نزدیک و نزدیک تر می‌شود.

"گل" با عنوان "گودبای پارتی کالدرون" از تقابل پرسپولیس و نساجی در چارچوب دیدارهای معوقه لیگ برتر نوشت، تقابلی که اگر با بدقولی های مدیریت پرسپولیس همزمان شود شاید آخرین حضور کالدرون در ایران برای مربیگری پرسپولیس باشد.
"هدف" با عنوان "آنچه به جایی نرسد فرهاد است" از حمله مجازی هواداران استقلال به مجیدی بعد از نزدیک شدن نام او به نیمکت استقلال نوشت، حمله‌ای که تا حدودی نیز جواب داده است و حالا احتمال نشستن او روی نیمکت استقلال بسیار پایین است.

در حالی که هواداران استقلال تمایل چندانی به دیدن فرهاد مجیدی روی نیمکت خود ندارند "ابرارورزشی" با عنوان "مجیدی در آستانه مربیگری استقلال" از احتمال بازگشت او به نیمکت استقلال نوشت.

"پیروزی" با عنوان "حسرت مازنی‌ها در آزادی" از نگاه آماری دیدارهای نساجی و پرسپولیس نوشت، تقابلی که با روند فعلی نساجی آنقدرها نیز ساده نیست

کد خبر 402883

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.