آماده باش طرح زمستانه در شهرداری سمنان

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری سمنان از برگزاری جلسه هماهنگی و برنامه‌ریزی جهت آماده‌باش طرح زمستانه خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حمیدرضا پیوندی در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری جلسه هم اندیشی  و هماهنگی برای ارایه خدمات در فصل زمستان، اظهار کرد: این نشست با حضورمدیرعامل سازمان، مسئول خدمات شهری، نمایندگان شرکت در سه ناحیه بهمراه سرپرست پاکبانان هرنواحی در سازمان مدیریت پسماند برگزار شد.

وی عنوان کرد: با آغاز فصل زمستان و شروع بارش‌های فصلی۵۰ پاکبان به صورت ۲۴ ساعته برای خدمات‌دهی جهت رفع آبگرفتگی معابر، پاک‌سازی و رفت و روب سیلاب‌های شهری در معابر و کوچه‌ها آماده‌باش هستند.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری سمنان تصریح کرد: از دیگر خدمات این سازمان جمع‌آوری روزانه هشت الی ۱۰ دپو پسماند بلاصاحب، شاخ و برگ، نخاله و لاستیک از سطح شهر است و مسیرهای گذر آب در استخرها و پل‌های جوی نیز پاکسازی شد.

پیوندی افزود: از دیگر خدمات این سازمان توزیع ۲۷۰ بسته پاییز و زمستانه که شامل یک دست لباس پاکبانی، بادگیر مجهز به شب رنگ، دستکش، کلاه، ماسک و کفش در بین پاکبانان سه ناحیه و نیروهای نقلیه و کارگران شب و تعمیر و تجهیز خودروهای تخصصی و غیرتخصصی به علایم هشدار دهنده و شبرنگ، ضدیخ و تهیه زنجیر چرخ می‌توان نام برد.

وی خاطرنشان کرد: رفت و روب و پاکسازی شهر سمنان به همت ۲۰۵ پاکبان زحمتکش انجام می‌شود و سالانه این اقدام یک میلیارد تومان هزینه در بردارد.

کد خبر 402752

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.