برخی مدیران در رسیدگی به امور مردم تعلل می‌کنند

شهردار زنجان با اذعان به اینکه برخی مدیران در رفع مشکلات مردم تعلل می‌کنند، گفت: مدیر باید کفایت کار داشته باشد و کار قفل‌کن نباشد.

به گزارش ایمنا، مسیح‌الله معصومی اظهار کرد: در طول دو سال حضور در زنجان به عنوان شهردار این شهر، تلاش کردیم تا برنامه‌ها و کارهایی که در حوزه شهری انجام می‌شود با سرعت مطلوب محقق شود که یکی از این اقدامات، تغییر مدیران است.

وی با بیان اینکه مدیران شهرداری باید همواره این مهم را مدنظر داشته باشند که انجام کار شهروندان در اولویت همه کارها است، افزود: بی‌تردید اعمال تغییر در هر ارگان و دستگاهی امری طبیعی بود و جزو اختیارات مدیران ارشد است که در شهرداری زنجان یکی از مهم‌ترین اهداف از این تغییرات، استفاده از نیروهای جدید و توانمند در راستای پیشبرد اهداف است.

شهردار زنجان با اشاره به اینکه ایجاد تعلل در کار مردم به هیچ وجه پذیرفتنی نیست و مدیران باید بتوانند تصمیمات کارساز اتخاذ کنند، تصریح کرد: مدیران باید توجه داشته باشند که اتخاذ تصمیمات مهم و شفاف جزو وظایف اصلی یک مدیر توانمند است و مدیران نباید در تصمیم‌گیری تعلل کنند.

معصومی با تاکید بر اینکه در شهرداری به دنبال مدیران باجرأت و مدیر به معنای واقعی هستیم، ادامه داد: شهرداری جزو ارگان‌هایی است که بیشترین تعامل را با مردم دارد به همین خاطر یکی از شروط لازم برای فعالیت در این ارگان، برخورد اخلاق‌مدارانه با ارباب‌رجوع است و معتقدیم اگر به دنبال پویایی در این مجموعه هستیم، باید این اولویت را سراوحه کارهای‌مان قرار دهیم.

وی ادامه داد: برخی مدیران در رفع مشکلات مردم تعلل می‌کنند و مدیر باید عرضه کار داشته باشد و کار قفل‌کن نباشد.

کد خبر 402747

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.