ساماندهی پارک‌های حاشیه‌ای معابر منطقه ۵

مدیر منطقه پنج شهرداری اصفهان از ثبت تخلفات با خودروی سامانه ثبت تخلف مکانیزه در این منطقه خبر داد و گفت: با این اقدام پارک‌های حاشیه‌ای معابر منطقه پنج ساماندهی شده است.

احمد رضایی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهارکرد: شهرداری اصفهان خودروهایی با عنوان سامانه ثبت تخلفات ایستایی در خیابان‌های پر تردد مجهز به سه دوربین را به‌کار گرفته است تا تخلفاتی همچون پارک دوبل، تخلف در ایستگاه‌های اتوبوس و تاکسی، حریم تقاطع‌ها و میدان‌ها را ثبت و اِعمال جریمه کند.

وی افزود: خودروهای سامانه ثبت تخلفات مکانیزه از نوع پژو ۲۰۶ سفیدرنگ است که با سه دوربین نصب شده بر روی آن‌ها، تخلفات به صورت مکانیزه ثبت می‌شود.

مدیر منطقه پنج شهرداری اصفهان ادامه داد: برای تجهیز خودروی مکانیزه ثبت تخلف در این منطقه یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال اعتبار هزینه شده است.

وی تصریح کرد: این سامانه ۱۸ نوع تخلف پارک حاشیه‌ای همچون پارک دوبل، توقف در ایستگاه اتوبوس، حریم تقاطع‌ها و میادین و توقف در محل‌های توقف مطلقاً ممنوع را ثبت می‌کند تا توسط پلیس راهور اعمال قانون انجام شود.

رضایی خاطرنشان کرد: خودروهای مکانیزه ثبت تخلف در محورهای خیابان توحید، خیابان حکیم نظامی، خیابان شریعتی، خیابان نظر (غربی- میانی – شرقی)، بلوار دانشگاه و بلوار ملت در حال گشت‌زنی است.

وی اظهارکرد: بر اساس گزارش مرکز کنترل ترافیک شهرداری  میانگین ثبت تخلف توسط این خودروها در منطقه پنج روزانه بیش از ۲۰۰ مورد است.

مدیر منطقه پنج شهرداری اصفهان تاکید کرد: هدف ساماندهی پارک‌های حاشیه‌ای معابر است تا  ایمنی را در سطح شهر ارتقاء دهیم.

کد خبر 402737

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.