طراحی بخشی از خدمات الکترونیک شهرداری مشهد در قالب بازی

مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری مشهد گفت: درصدد طراحی بخشی از خدمات الکترونیک شهرداری در قالب فضایی بازی‌گونه هستیم تا علاوه بر جذابیت بیشتر، بتوانیم مخاطب جوان را با سرویس‌های خدمات شهری هوشمند درگیر کنیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمدجواد رجائیان در آیین رونمایی از پوستر نهمین نمایشگاه شهر هوشمند، اظهار کرد: نمایشگاه شهر هوشمند یکم تا چهارم بهمن ماه با حضور استارتاپ‌ها و شرکت‌های بزرگ و فعال در صنعت ICT کشور به عنوان موتور محرک هوشمندسازی شهرها، در محل نمایشگاه بین‌المللی مشهد برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه برای برگزاری نهمین نمایشگاه شهر هوشمند هفت هزار متر فضای نمایشگاهی در نظر گرفته شده است، افزود: با استقبال خوب مخاطبان برگزاری این نمایشگاه، ظرفیت سالن شهر هوشمند تقریبا کامل شده است.

مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری مشهد خاطرنشان کرد: مرکز نوآوری شهری شهرداری مشهد هم فضایی را در اختیار دارد که شتاب‌دهنده‌ها و کسب‌وکارهای نوآور را سامان‌دهی کرده و دستاوردهای آن‌ها را به نمایش خواهد گذاشت.

وی با تاکید بر معرفی کاربردی خدمات الکترونیکی شهرداری مشهد در نهمین نمایشگاه شهر هوشمند، گفت: طبق پیش‌بینی‌های انجام شده قرار است بخشی از خدمات الکترونیک شهرداری در قالب فضایی بازی‌گونه طراحی شود تا علاوه بر جذابیت بیشتر، بتوانیم مخاطب جوان را با سرویس‌های خدمات شهری هوشمند درگیر کنیم.

رجائیان برگزاری نشست معاونان برنامه‌ریزی شهرداری کلانشهرها، نشست مدیران عامل سازمان فاوا کلانشهرهای کشور و برگزاری دوره‌های آموزشی و کارگاه‌ها با توجه به محوریت رویکرد مدیریت شهری را از برنامه‌های جانبی نهمین نمایشگاه شهر هوشمند اعلام کرد و ادامه داد: در این نمایشگاه تعدادی از کلانشهرها نیز دستاوردهای خود را در خصوص هوشمندسازی ارائه خواهند کرد.

مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری مشهد رویکرد تامین بودجه نمایشگاه شهر هوشمند را استفاده از اسپانسر و بخش خصوصی دانست و تاکید کرد: امسال تلاش می‌شود از ظرفیت بخش خصوصی به بهترین شکل استفاده شود.

وی از رونمایی سه پروژه جدید هوشمندسازی شهری و تعدادی از تفاهم‌نامه‌های تعاملات بین دستگاهی در حاشیه برگزاری نهمین نمایشگاه شهر هوشمند خبر داد و اضافه کرد: مهمترین دستاورد این نمایشگاه حضور متخصصان در کنار هم و همراهی بخش خصوصی و حاکمیتی با آن‌ها که آشنایی با فعالیت‌های یکدیگر را محقق می‌کند و آشنایی شهروندان با سرویس‌های متعدد در حوزه هوشمندسازی است.

رجائیان اظهار کرد: طبق تفاهم انجام شده،  تورهای بازدید دانش‌آموزی از نهمین نمایشگاه شهر هوشمند با حمل و نقل رایگان از سوی شهرداری مشهد پیش‌بینی شده است.

کد خبر 402715

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.