نمایندگان مجلس گامی برای اهواز برنداشته‌اند

نائب رئیس شورای اسلامی شهر اهواز گفت: نمایندگان مجلس خواسته‌های ملی را اعلام می‌کنند در صورتی که یک گام برای اهواز برداشته نشده و حتی طرحی به مجلس شورای اسلامی ارائه نشده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهران باباپور در یکصدوسومین جلسه علنی شورای شهر اهواز، با بیان اینکه از سال ۹۲ تاکنون اولویت نخست خوزستان آب و فاضلاب بوده اظهار کرد: باید مشخص شود تاکنون چه اعتباری در این زمینه داده شده و برای چه اقداماتی هزینه شده است و نتیجه این اقدامات به کجا رسیده است.

وی با بیان اینکه پس از فاضلاب، وضعیت آب‌های سطحی در اولویت قرار دارد، افزود: مسئولانی که برای دلجویی مقطعی به خوزستان سفر می‌کنند و اعتباراتی به صورت شعاری یا عملیاتی در نظر می‌گیرند، باید به این مسائل توجه کنند.

نایب رئیس شورای شهر اهواز با تاوید بر اینکه مشکلات فاضلاب تا سه چهار سال آینده حل نخواهد شد، تصریح کرد: نمایندگان خوزستان در مجلس شورای اسلامی درگیر یک سری مشکلات و جابه‌جایی افراد در سطح استان هستند و اصل مشکلات را فراموش می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: آنها پشت تریبون مجلس خواسته‌های ملی را اعلام می‌کنند در صورتی که یک گام برای اهواز برداشته نشده و حتی طرحی به مجلس شورای اسلامی ارائه نشده است.

باباپور با بیان اینکه برای انتقال آب از سرچشمه‌های کارون به استان‌های مرکزی، لوله‌گذاری و هزینه زیادی شده که باید از این ردیف اعتبار، اعتباری به خوزستان اختصاص یابد، اضافه کرد: باید از هم‌اکنون حساسیت این مساله را بالا ببریم و مساله را امنیتی و اجتماعی کنیم تا بتوانیم از محل ردیف‌های اعتباری که برای سایر استان‌ها گذاشته شده، برای خوزستان و بحث آب‌های سطحی و آب و فاضلاب اهواز گام برداریم.

کد خبر 402711

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.