بکارگیری طرح‌های تعاونی در شهرداری رشت

عضو شورای اسلامی شهر رشت گفت: مجموعه مدیریت شهری آمادگی دارد با توجه به ظرفیت نوپای تعاونی با پتانسیل خود و بکارگیری توان تعاونی در اجرای طرح‌ها و پروژه‌ها از تعاونی حمایت کرده و باعث تقویت آن گردد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، اسماعیل حاجی‌پور در نشست هم‌اندیشی مدیران شهری رشت و اعضای هیات مدیره تعاونی توسعه و عمران شهرستان رشت اظهار کرد: جذب شش هزار عضو از شهروندان رشتی در تعاونی توسعه و عمران شهرستان رشت اتفاقی بزرگ است.

وی افزود: با توجه به مصوبه هیئت دولت و مجلس شورای اسلامی در خصوص لزوم حمایت نهادهای دولتی از تعاونی توسعه عمران، موفق نشدن تعاونی توسعه عمران، باعث ایجاد عدم اطمینان عمومی در بین شهروندان نسبت به فعالیتهای گروهی می‌شود.

رئیس شورای اسلامی شهر رشت تصریح کرد: شورای شهر صرفا شورای شهرداری نبوده و منتخبین مردم در انجام طرح‌های مدنظر به دنبال منافع شخصی نیستند بلکه همواره منافع عمومی بر همه مولفه‌های دیگر اولویت دارد.

وی با تاکید بر لزوم استفاده از تجارب موفق شهرهایی مانند رامسر در تعاونی‌های توسعه، ادامه داد: مجموعه مدیریت شهری آمادگی دارد با توجه به ظرفیت نوپای تعاونی با پتانسیل خود و بکارگیری توان تعاونی در اجرای طرح‌ها و پروژه‌ها از تعاونی حمایت کرده و باعث تقویت آن گردد.

کد خبر 402668

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.