بهره‌برداری از پارکینگ طبقاتی عسکریه تا پایان سال‌جاری

مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان از بهره‌برداری پارکینگ طبقاتی عسکریه تا پایان سال‌جاری خبر داد و گفت: این پارکینگ در مجاورت بیمارستان عسکریه با ظرفیت ۲۲۰خودرو در حال احداث است.

حمید شهبازی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: پروژه مشارکتی پارکینگ عسکریه با هزینه ۳۰ میلیارد ریالی منطقه ۱۰ و تامین مابقی اعتبارات توسط بیمارستان، در حال احداث است و با توجه به تعداد زیاد مراجعه‌کنندگان به این بیمارستان از پروژه‌های اصلی این منطقه به شمار می‌رود.

وی با بیان اینکه تملک بخشی از رینگ چهارم به طول یک کیلومتر و تقاطع غیرهمسطح شهید اردستانی به صورت مشترک با منطقه ۱۴ از دیگر پروژه‌های این منطقه است، گفت: برای اجرای بخشی از رینگ که در محدوده منطقه ۱۰ واقع شده، اعتباری افزون بر ۱۰۰ میلیارد ریال در نظر گرفته شده است.

مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان با اشاره به احداث فرهنگسرای بزرگ محله حصه، تصریح کرد:  فرهنگسرای محله حصه در مساحتی بالغ بر ۵۰۰ متر و یک هزار متر زیربنا در دو طبقه شامل سالن مطالعه و فضای فرهنگی در حال احداث بوده که تاکنون پنج میلیارد تومان هزینه شده است.

وی از افتتاح خانه کودک استاد همایی تا چند روز آینده خبر داد و گفت: برای احداث این خانه کودک که در خیابان معراج واقع شده ۱۲ میلیارد ریال اعتبار پیش‌بینی شده بود.

شهبازی با بیان اینکه در سال جاری چهار میلیارد تومان آسفالت در معابر منطقه ۱۰ انجام شده است، افزود: یک زمین ورزشی روباز با مشارکت بخش خصوصی نیز در سطح این منطقه تا چند روز آینده افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

وی خاطرنشان کرد: احداث خیابان هفت تیر با تخصیص ۹ میلیارد تومان اعتبار انجام و برای آزادسازی و احداث خیابان مصلی نیز تاکنون  ۱۵ میلیارد تومان هزینه شده است.

مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان با بیان اینکه فاز دوم عملیات اجرایی پیاده روسازی خیابان‌های پروین و صباحی آغاز شده است، تصریح کرد: برای اجرای فاز دوم عملیات اجرایی پیاده‌روسازی خیابان‌های پروین و صباحی اعتباری افزون بر یک میلیارد و ۳۵۰ میلیون تومان در نظر گرفته شده که پیاده‌روسازی خیابان پروین با ۸۵۰ میلیون تومان اعتبار و خیابان صباحی با ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار انجام می‌شود.

وی تاکید کرد: در صدد هستیم امکانات و خدمات را به صورت عادلانه در بین شهروندان ساکن در این منطقه توزیع کرده و توجه بیشتری  نسبت به محلات کمتر برخوردار داشته باشیم.

کد خبر 402592

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.