پیروزی گیتی‌پسند در یک بازی نفس گیر/ اخراج ناگهانی سعید احمد عباسی

تیم فوتسال گیتی‌پسند امروز (دوشنبه) توانست در یک بازی سخت و نفس‌گیر مقابل اهورا بهبهان پیروز شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا؛ امروز _دوشنبه دوم دی ماه_ از ساعت ۱۷ در چهارچوب هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتسال، تیم گیتی پسند اصفهان در ورزشگاه پیروزی میزبان تیم اهورا بهبهان بود که این بازی با نتیجه ۳ بر ۲ به سود گیتی‌پسند به پایان رسید.

ورزشگاه: پیروزی اصفهان

تعداد تماشاگر: ۲۰۰ نفر

ترکیب تیم گیتی پسند اصفهان: محمد کشاورز، حمید احمدی، مرتضی عزتی، بهزاد رسولی، محمد رضا سنگ سفیدی، میثم برمشوری، سعید احمد عباسی، حسین فهیمی، پیمان حفیظی، محمد حسین درخشانی، الکس فالکون، علی اصغر حسن زاده

سرمربی: حمید بی‌غم

ترکیب تیم اهورا بهبهان: فرهاد ابراهیمی، سجاد مسیحی، رضا شایان‌پور، سروش حیدری، نعیم سیاری، ابولفضل طیبی، مجتبی باصری، فخرالدین موسوی‌پور، حسن گفرامنش، منصور رفیع‌نیا، افشین مادری، سامان مرادی

سرمربی: محسن علیپور

اخطار:

گیتی پسند: سعید احمد عباسی (اخراج)

اهورا بهبهان: سروش حیدری

گلزنان

گیتی پسند اصفهان: محمد کشاورز (دقیقه ۸)، مرتضی عزتی (دقیقه ۹)، سعید احمد عباسی (دقیقه ۱۴)

اهورا بهبهان: رضا شایان پور (دقیقه ۸)، سجاد مسیحی (دقیقه ۱۸)

دقایق حساس:

دقیقه ۴: میثم برمشوری بر روی پاس مرتضی عزتی با یک چرخش زیبا شوتی را به سمت دروازه اهورا زد که این توپ با فاصله زیاد به بیرون رفت.

دقیقه ۶: اصغر حسن زاده پاس زیبایی را به محمدرضا سنگ سفیدی رساند و سنگ سفیدی را درموقعیت تک به تک قرار داد، اما این توپ نیز برای گیتی سر انجامی نداشت و مدافع تیم اهورا توپ را به بیرون کشید.

دقیقه ۷: اصغر حسن زاده از روی کرنری که عزتی ارسال کرد یک ضربه پر قدرت را به طرف چهارچوب اهورا زد که فرهاد ابراهیمی توپ را دفع کرد.

دقیقه ۸: مرتضی عزتی باز هم از روی کرنر پاس زیبایی را به محمد کشاورز رساند، کشاورز نیز با یک ضربه فنی و دقیق دروازه اهورا را باز کرد.

دقیقه ۸: دروازبان تیم اهورا توپ را به سمت دروازه گیتی پرتاب کرد و شایان پور را در موقعیت گلزنی قرار داد و شایان پور با یک ضربه آرام دروازه گیتی را باز کرد و بازی را به تساوی کشاند.

دقیقه ۹: پیمان حفیظی پس از برداشتن یک بازیکن پاس زیبایی برای مرتضی عزتی ارسال کرد و عزتی با یک ضربه دقیق برای بار دوم دروازه اهورا را باز کرد.

دقیقه ۱۴: احمد عباسی بر روی پاس زیبای سنگ سفیدی توانست با یک ضربه محکم دروازه ابراهیمی را باز بکند و اختلاف را به دو گل برساند.

دقیقه ۱۸: محمد کشاورز بر روی اشتباهی که انجام داد سجاد مسیحی را در موقعیت تک به تک قرار داد و مسیحی با یک ضربه سر دروازه الکس فالکون را باز کرد.

دقیقه ۲۳: محمدرضا سنگ سفید پس از یک حرکت انفرادی ضربه محکمی را به سمت دروازه اهورا زد که این توپ پس از برخورد با تیر دروازه به اوت رفت.

دقیقه ۲۵: ابوالفضل طیبی در یک موقعیت تک به تک با فالکون قرار گرفت، اما نتوانست از این موقعیت گلزنی استفاده کند و توپ را به تیر دروازه کوبید.

دقیقه ۳۴: محمد مشاورز در یک موقعیت تک به تک با فرهاد ابراهیمی قرار گرفت و ضربه چیپ زیبایی را زد، اما این توپ با فاصله کم به بیرون رفت.

حواشی بازی: 

*حسین عظیمی از بین تماشاگران، این بازی را تماشا می‌کرد.

*والکس دوسانتوس بازیکن جدید گیتی پسند از جایگاه ویژه نظاره‌گر این بازی بود.

*گیتی پسند بین دو نیمه برای بازی در نیمه دوم با تاخیر وارد میدان شد.

*کادر گیتی پسند و سعید احمد عباسی در دقیقه ۲۸ به داور اعتراضات شدیدی انجام دادند، دلیل این اعتراض‌ها برخورد توپ با دست بازیکن اهورا در محوطه جریمه بود.

*در دقیقه ۳۲ بازی با تصمیم ناگهانی داور سعید احمد عباسی از بازی اخراج شد.

*تیم اهورا بهبهان در دقیقه پایانی بازی از پاور پلی استفاده کرد.

کد خبر 402562

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.