تاجمیری: همه در قبال پیشگیری از اعتیاد مسئول هستند

سرپرست فرمانداری شاهین شهر و میمه گفت: دستگاهای فرهنگی برنامه های فرهنگی و آموزشی برای کاهش و پیشگیری از اعتیاد را با همفکری و منسجم برگزار کنند.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان شاهین شهر و میمه، اسفندیار تاجمیری در شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان شاهین شهر و میمه اظهار کرد: بیش از ۲۰۰ مربی دوره های تخصصی را برای آموزش راه‌های پیشگیری از اعتیاد مواد مخدر برای مقاطع مختلف تحصیلی و سنی از مهد کودک تا دانشگاه و عموم مردم طی کرده اند. لازم است مسئولان فرهنگی و آموزشی شهرستان نیز برای استفاده از این مربیان با اداره بهزیستی شهرستان هماهنگ شوند.

وی افزود: طرح کرامت برای پیشگیری و مقابله با اعتیاد با همکاری سپاه ناحیه شاهین شهر و میمه در محله های گلدیس و مسکن مهر اجرا و با استقبال خانوده ها مواجه شده است و اجرای آن باید برای کاهش آسیب های اجتماعی و رفع توزیع و استفاده مواد مخدر، تکمیل روشنایی در نقاط جرم خیز که از سوی نهادهای امنیتی اعلام شده  تکمیل شود.

سرپرست فرمانداری شاهین شهر و میمه گفت: با توجه به قانون و مصوبه های قبل، ضروری است شهرداری ها بدهی خود به کمپ ها برای نگهداری و پاکسازی معتادان در طرح آرامش بهاری و جمع آوری معتادان را تا دو هفته دیگر پرداخت کنند.

تاجمیری از برخورد قانونی و قضایی با متخلفان مانع شونده و کوتاهی کننده در جانمایی و راه اندازی گرمخانه نگهداری معتادان در شاهین شهر خبر داد و افزود: با توجه به وجود مصوبه در تمامی جلسات قبلی شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر، در صورت عدم جانمایی و اجرای این طرح، متخلف یا متخلفان به دستگاه قضایی معرفی می شوند.

کد خبر 402537

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.