آسفالت ۱۰۰ هزار مترمربع از معابر شهرضا

شهردار شهرضا گفت: تا کنون صد هزار متر مربع از معابر شهرضا آسفالت شده است.

به گزارش ایمنا، حبیب قاسمی با اشاره به بودجه ۹۸ این شهرداری، اظهار کرد: بر این اساس نیاز شهروندان شش میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان برای آسفالت، زیرسازی و لکه‌گیری معابر و خیابان‌ها، اختصاص داده شد که تا امروز بیش از چهار میلیارد تومان از این مبلغ هزینه شده است.

وی با بیان اینکه خیابان "مدینه" دومین خیابان بعد از "حکیم فرزانه" است که تا کنون آسفالت شده، گفت: ۲۲ معبر با اولویت شورای اسلامی شهر برای آسفالت و مناسب‌سازی مصوب شده است و پس از مساعد شدن وضعیت جوی ۲۰ معبر دیگر را در آسفالت خواهیم کرد.

شهردار شهرضا گفت: از بودجه سال آینده در قالب پروژه امسال استفاده خواهیم کرد.

قاسمی با بیان اینکه تا کنون برای دو پروژه آسفالت معابر در شهر آگهی منتشر کرده و شاهد درخواستی از جانب پیمانکاران نبوده‌ایم، گفت: انتظار می‌رود تا بتوانم پیمانکار خبره را جذب کنیم تا شهروندان شاهد آسفالت خیابان‌های اصلی شهر مانند خیابان‌های "شهید مطهری"، "حافظ"، "شهید قانع" و "جانبازان" و "بلوار امام خمینی(ره)" باشند.

قاسمی تصریح کرد: آسفالت نزدیک به ۱۰۰ هزار مترمربع از معابر شهر انجام شده و آگهی مناقصه ۲۴۰ هزار مترمربع دیگر نیز منتشر شده است؛ امیدواریم در صورت شرایط مساعد جوی بتوانیم آسفالت ۲۴۰ هزار مترمربع را تا پایان سال انجام دهیم.

کد خبر 402478

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.