ثبت نام یازدهمین المپیاد دانش‌آموزی علوم و فناوری نانو

ثبت ‌نام در یازدهمین المپیاد دانش‌آموزی علوم و فناوری نانو از امروز از طریق سایت اینترنتی باشگاه نانو آغاز شد.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی باشگاه نانو، یازدهمین المپیاد دانش‌آموزی علوم و فناوری نانو با همکاری ستاد ویژه توسعه فناوری نانو، وزارت آموزش و پرورش و با هماهنگی باشگاه دانش‌پژوهان جوان و سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان برگزار می‌شود.

متقاضیان ثبت‌نام در یازدهمین المپیاد علوم و فناوری نانو، می‌توانند از امروز دوشنبه، دوم دی‌ماه تا ۱۵ بهمن ماه سال جاری با مراجعه به سایت باشگاه نانو به نشانی www.nanoclub.ir، نسبت به ثبت نام گروهی و یا انفرادی اقدام کنند.

این دوره از المپیاد دانش‌آموزی علوم و فناوری نانو مشابه دوره گذشته در سه مرحله برگزار خواهد شد؛ مرحله اول در اردیبهشت ۹۹ به‌صورت هم‌زمان در سراسر کشور و در قالب یک آزمون کتبی با سوالات تستی برگزار می‌شود. مرحله دوم آزمون در تیر ماه ۹۹ و در قالب یک آزمون کتبی تستی تشریحی و مرحله سوم، در شهریور ماه ۹۹ و به صورت یک اردوی علمی، آموزشی و رقابتی خواهد بود.

دانش‌آموزان پایه‌های نهم، دهم، یازدهم و دوازدهم که تابعیت ایرانی دارند، مجاز به شرکت در آزمون هستند؛ نهادهای آموزش و پرورش اعم از پژوهش‌سراها و ادارات شهرستان‌ها می‌توانند از طریق سایت باشگاه نانو برای ثبت نهاد ترویجی و ثبت نام گروهی دانش‌آموزان اقدام کنند.

این المپیاد به عنوان یک رویداد نخبگانی، به تایید بنیاد ملی نخبگان رسیده و برگزیدگان آن از امتیازها و حمایت‌های این بنیاد برخوردار می‌شوند. دانش آموزانی می‌توانند در المپیاد علوم و فناوری نانو شرکت کنند که در سال جاری تحصیلی در یکی از پایه‌های تحصیلی نهم تا دوازدهم مشغول به تحصیل باشند؛ همچنین دانش‌آموزان در دوره متوسطه نباید وقفه و یا ترک تحصیل داشته باشند.

کد خبر 402454

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.