احداث بیش از ۱۰ هزار مترمربع فضای سبز در بهاران سنندج

مدیر ناحیه ویژه بهاران شهرداری سنندج گفت: با هدف ارتقاء سرانه فضای سبز، ارتقاء سطح سیما ومنظر وساماندهی معابر اصلی بیش از ۱۰ هزار مترمربع فضای سبزدر سالجاری احداث شد.

به گزارش ایمنا، عابدین لطفی با اشاره به احداث بیش از ۱۰ هزار مترمربع فضای سبز در سطح ناحیه، اظهار کرد: توسعه و افزایش سرانه فضای سبز در زندگی شهروندان از اهمیت ویژه‌ای برخوردار بوده و احداث فضاهای سبز و پارک‌های درون‌محلی یکی از مهمترین برنامه‌های مدیریت شهری است.

وی با تاکید بر اینکه فضای سبز از یک سو موجب بهبود وضعیت محیطی شهرها شده و از سوی دیگر شرایط مناسبی برای گذراندن اوقات فراغت شهروندان ایجاد می‌کند، افزود: امسال بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده در چندین نقطه از سطح این ناحیه عملیات احداث فضای سبز در دستور کار این شهرداری قرار گرفت.

لطفی با بیان اینکه بیش از ۱۰ هزار مترمربع فضای سبز در سال جاری در ناحیه ویژه بهاران احداث شد، اضافه کرد: فضای سبز بلوار حمدی به متراژ سه هزار و ۳۰۰ مترمربع که برای احداث آن یک هزار و ۵۰۰ متر چمن‌کاری، ۴۴۰ مترمربع کف فرش موزاییک، ۲۰۰ مترمربع کف فرش با سنگ پیرتاژ، ۲۵۰ متر جدول‌گذاری، ۴۰۰ مترمکعب خاکریزی انجام شده است.

مدیر ناحیه ویژه بهاران شهرداری سنندج تاکید کرد: برای تکمیل فضای سبز این بلوار همچنین اِلمان خودروی آفرود جانمایی و نیمکت بتنی و سطل زباله نصب شده و کاشت درخت و درختچه و عملیات گلکاری نیز انجام شده است.

وی با اشاره به فضای سبز میدان برهان عالی جنب آپارتمان‌های تامین اجتماعی به متراژ چهار هزار و ۳۰۰ مترمربع که سه هزار مترمربع آن چمن‌کاری شده، افزود: یک هزار و ۳۰۰ مترمربع کف فرش، یک هزار و ۲۵۰ متر جدول‌گذاری، ۱۴۰ مترمکعب خاکریزی برای احداث آن انجام شده است.

لطفی از احداث یک هزار و ۱۰۰ مترمربع فضای سبز در بلوار ۲۲ بهمن جنب دبستان صالحین خبر داد و خاطرنشان کرد: ۸۰۰ متر چمن‌کاری، ۳۰۰ متر کف فرش، ۱۰ متر خاکریزی و ۱۵۰ مترمکعب خاکریزی برای تکمیل عملیات احداث انجام شده است.

مدیر ناحیه ویژه بهاران شهرداری سنندج اظهار کرد: فضای سبز میدان برهان عالی جنب مسجد قبا به مساحت یک هزار و ۵۰۰ مترمربع، یکی دیگر از پروژه‌های این شهرداری بود که هزار مترمربع چمن کاری، ۵۰۰ مترمربع سنگ فرش، و نصب آبنمای هرمی هم در این پارک احداث شده است.

کد خبر 402336

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.