تجهیزات شهرداری‌ها به شهر اهواز اعزام شد

رییس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور از هماهنگی‌های صورت گرفته با شهرداری‌های استان‌های کهکیلویه و بویراحمد و ایلام و شهر تهران به منظور اعزام ماشین‌آلات و تجهیزات تخصصی برای امدادرسانی به مناطق آسیب دیده از سیل اخیر خبر داد.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، مهدی جمالی‌نژاد، اظهار کرد: پس از ابلاغ دستورات معاون اول رئیس جمهور و وزیر کشور مبنی بر کمک به مناطق آسیب‌دیده شهرستان اهواز ۳۶ نفر از نیروهای آتش‌نشانی تهران به همراه ۱۵ دستگاه خودروی سنگین و سبک و تجهیزات  به شهرستان اهواز اعزام شدند.

وی ادامه داد: سه دستگاه جرثقیل سه تن ایسوزو، یک دستگاه آنگلو تک کابین، دو دستگاه نورافشان ایسوزو با مولد برق دیزل، یکدستگاه خودروی AF نجات سنگین، از خودروهای اعزامی است.

رییس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور افزود: تجهیزاتی از قبیل دو دستگاه پمپ سنگین واریسکو شش هزار لیتر در دقیقه، دو دستگاه پمپ آبارا پنج هزار و ۵۰۰ لیتر در دقیقه، پنج  دستگاه پمپ پرتابل فوکسیک‌هزار و ۶۰۰ لیتر در دقیقه، ۴۰ دستگاه پمپ‌های کف کشs۲۰ و لجن کش ۳۰۱۰ با دبی یک‌هزار لیتر در دقیقه سه فاز و تک‌فاز مخصوص آبکشی از منازل و محیط‌های بسته، چهار دستگاه موتور برق جکو، ۸۰ بند لوله آب ۲.۵ اینچ، ۴۰ بند لوله آب ۱.۵ اینج برای امدادرسانی از شهرداری تهران به اهواز ارسال شده است.

جمالی نژاد همچنین از اعزام  یک اکیپ به همراه شش دستگاه کف کش و پمپ تخلیه آب از استان کهکیلویه و بویراحمد و دو اکیپ از استان ایلام به شهرستان اهواز خبر داد.

کد خبر 402179

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.