پیشرفت ۴۵ درصدی عملیات اجرایی  "پروژه ابن شهر آشوب" ساری

معاون فنی و عمرانی شهرداری ساری گفت: ۴۵ درصد از مراحل اجرایی فاز سوم پروژه ابن شهر آشوب انجام شده است.

به گزارش ایمنا، سیدلطف‌الله کریمی با بیان اینکه فاز سوم پروژه ابن شهر آشوب در حال اجرا است، اظهار کرد: پیوست گردشگری در تمامی پروژه‌های بزرگ شهری تعریف می‌شود و از هر ظرفیتی باید برای جذب گردشگر با توسعه زیرساخت‌های گردشگری استفاده کنیم.

وی مساحت کل فاز سوم این پروژه را هشت هزار و ۶۰۰ متر عنوان کرد و افزود: ۱۶۵ واحد تجاری در سه طبقه برای اجرای این فاز پیش بینی شده است.

معاون فنی و عمرانی شهرداری ساری با بیان اینکه ۴۵ درصد از مراحل اجرایی این پروژه انجام شده است، گفت: این پروژه در تقاطع خیابان‌های جمهوری اسلامی، شیخ طبرسی، رازی و فردوسی واقع  و با هدف احیاء بافت فرسوده با رویکرد معماری بومی و اسلامی در ضلع شمال شرقی این تقاطع  اجرا می‌شو، البته فاز یک و دو میدان ابن شهر آشوب ساروی پیش از این احداث و به بهره برداری رسید.

کریمی ادامه داد: هم اکنون این پروژه با واگذاری به سازمان عمران و بازآفرینی شهرداری ساری که بازوان توانمند اجرایی شهرداری در اجرای پروژه‌های عمرانی است در حال اجرا است.

وی تصریح کرد: افزایش شتاب پروژه‌های عمرانی موجبات رضایتمندی شهروندان را فراهم می‌آورد از این‌رو سرعت بخشی به این پروژه با نظارت کافی در راستای اجرای درست و با کیفیت کارها از تاکیدات مهم شهردار ساری است.

کد خبر 402170

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.