اطلاع رسانی درباره حرکت اتوبوس‌های درون شهری همدان در کافه بازار

رئیس سازمان مدیریت حمل ونقل بار و مسافر شهرداری همدان از انتشار نرم افزار موبایلی اطلاع رسانی حرکت اتوبوس درون شهری با نام «اتوبوس همدان» در کافه بازار خبر داد.

سید محمد پوروخشوری در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: نرم افزار موبایلی «اتوبوس همدان» بر روی تلفن‌های همراه با نسخه اندروید کاربرد دارد و ابزار مناسبی برای استفاده بهینه از خدمات ناوگان اتوبوسرانی شهر همدان است که این برنامه به مسافران کمک خواهد کرد تا به راحتی به اتوبوس‌های داخل شهری دسترسی و از زمان ورود اتوبوس به ایستگاه‌ها مطلع شوند.

وی تصریح کرد: این اقدام در راستای استفاده از ظرفیت‌ها و تکنولوژی‌های نوین و همچنین ارتقای کمی و کیفی خدمت‌رسانی به شهروندان صورت گرفته است که در این نرم افزار ویژگی‌های متنوعی دیده شده است که به مرور بر امکانات آن افزوده خواهد شد.

رئیس سازمان مدیریت حمل ونقل بار و مسافر شهرداری همدان تصریح کرد: در این نرم افزار ویژگی‌هایی از قبیل نمایش خطوط و ایستگاه‌های رفت و برگشت با امکان جست وجو براساس نام خط، امکان گذاشتن آلارم صوتی در زمان ورود اتوبوس به ایستگاه‌ مورد علاقه، نمایش و تخمین زمان رسیدن اتوبوس به ایستگاه‌ انتخاب شده به همراه کد اتوبوس و تعداد ایستگاه‌های باقی مانده، تخمین زمان ورود اتوبوس به ایستگاه‌های پیش‌رو به منظور پیش‌بینی زمان سفر، نمایش اتوبوس‌های هر خط به صورت شماتیک و برخط، نمایش تصویری اتوبوس ها، مسیر و ایستگاه‌های خط انتخاب شده بر روی نقشه، امکان سنجش فاصله و زمان رسیدن کاربر تا ایستگاه انتخابی،امکان ارسال نظرات، شکایت مربوط به هر خط و اتوبوس و کیفیت خدمات دریافتی، محاسبه و نمایش اطلاعات نزدیک ‌ترین خط و ایستگاه‌ نسبت به موقعیت مکانی کاربر و... که به زودی امکانات بیشتر به آن افزوده خواهد شد.

وی گفت: علاقمندان می‌توانند این نرم افزار موبایلی را از طریق اپلیکیشن کافه بازار با نام «اتوبوس همدان» دریافت و در گوشی‌های تلفن همراه هوشمند نصب و از مزایا و امکانات آن بهره مند شوند.

کد خبر 402155

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.