احتمال بازگشت خطیر/ شروع توفانی شاگردان ژنرال در نیم فصل دوم

در حالی که فتح الله زاده در چند روز گذشته به هیئت مدیره استقلال اضافه شد حالا زمزمه‌های بازگشت خطیر توسط او به گوش می‌رسد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، پیروزی پرسپولیس در جم، شکست استقلال بعد از ۱۱ هفته شکست ناپذیری و حواشی پیرامون هئیت مدیره استقلال مهم‌ترین عناوین روزنامه‌های ورزشی صبح امروز- شنبه ۳۰ آذر - بود.

"خبر ورزشی" با عنوان "فقط پوکر قهرمانی" از پیروزی پرسپولیس در روز گلزنی ترابی در دقیقه ۹۶ نوشت، پیروزی که پرسپولیس را هم امتیاز با صدر جدول و سپاهان دوم جدول نگه می‌دارد و عزم این تیم برای قهرمانی چهارم را نشان می‌دهد.

"ایران ورزشی" با عنوان "از نفس افتاده" از شرایط بحرانی استقلال نوشت، تیمی که بعد از رفتن استراما حالا مدیرعامل نیز ندارد و آشفتگی کاملی در مجموعه آنها مشهود است، آشفتگی که نتیجه آن نیز شکست دو گله مقابل ماشین سازی تبریز در تهران بود، این روزنامه در بخش دیگری با عنوان "چرا تیم را ول کردی" از اعتراضات پنهان بازیکنان استقلال نسبت به سرمربی این تیم نوشت.

"گل" عنوان اول خود را به حواشی مدیریتی باشگاه استقلال تخصیص داده است و با عنوان "فتح‌الله زاده، خطیر را معرفی کرد" از احتمال بازگشت علی خطیر به جمع مدیران استقلال نوشت، کسی که استراما مدعی بود بعد از رفتن او رنگ خوشی در استقلال ندید.

"شروع توفانی شاگردان ژنرال در نیم فصل دوم" عنوان "ابرارورزشی" در خصوص پیروزی پنج گله سپاهان مقابل شاهین شهرداری بوشهر بود، تیمی که مقابل مدعیان کم نمی‌گذارد و با خوردن پنج گل از پرسپولیس و سپاهان و چهار گل از استقلال حالا به عنوان یک مدعی اصلی سقوط شناخته می‌شود.

"هدف" در بخشی تحت عنوان "ریزش مشروعیت ایتالیایی" از درگیری رختکن استقلال نوشت، درگیری که دلیل آن اعتراضات به استراما بوده است و گویا بازیکنان معتقد بودند نباید او در این زمان ایران را ترک می‌کرده است، البته که احتمال بازگشت او به زودی زیاد است.

"پیروزی" با عنوان "صدر تو را می‌خواند" از چسبیدن پرسپولیس به صدر جدول نوشت، صدری که فعلا زرد است اما پرسپولیس نیز با قدرت تر از همیشه به سمت آن می‌تازد.

کد خبر 402098

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.