عضویت شهردار آستارا در مجمع شهرداران آسیایی

شهردار بندر مرزی آستارا گفت : مدیریت‌شهری آستارا به منظور بهره‌گیری از تجارب و ایده‌های شهرهای پیشرفته دنیا به عضویت مجمع شهرداران آسیایی درآمد.

جواد معیتی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد : مدیریت‌شهری آستارا با عضویت در مجمع شهرداران آسیایی ضمن ارتباط با کارشناسان و مدیران شهرهای عضو در این مجمع بین‌المللی و شرکت در مجامع برنامه‌ریزی شده توسط دبیرخانه مرکزی آن و با تبادل دستاوردهای خود با دیگر اعضای این مجمع از تجارب ارزنده و موفقیت‌های ارزشمند اعضای آن بهره لازم را برده تا بتواند در رسالت سنگین خدمت‌ هر چه بیشتر به شهروندان با فرهنگ بندرآستارا موفق عمل کند.

وی افزود: از مهم‌ترین اهداف مجمع شهرداران آسیایی ترویج فرهنگ، تعامل و ارتقای همکاری‌های مشترک میان شهرداری‌هاست.

شهردار آستارا ادامه داد: فراهم آوردن بستر مناسب جهت توسعه متوازن و متعادل شهر و شهروندی با تأکید بر کرامت انسانی شهروندان، ایجاد همگرایی فرهنگی و اجتماعی میان شهروندان شهرهای آسیایی و ارایه راهکارهایی برای مدیریت بهینه‌ سرمایه‌گذاری برای دستیابی به توسعه شهری از مزایای پیوستن به مجمع شهرداران آسیایی است.

معیتی خاطرنشان کرد: تلاش می‌کنیم تا از طریق شرکت در همایش شهرداران و به اشتراک‌گذاری نقطه نظرات، رویکردها و استفاده از تجارب مدیران شهری و یافتن راه‌حل‌های موثری برای مقابله با چالش‌ها و رفع مشکلات شهری، زمینه رفاه بیشتر شهروندان آستارایی را فراهم کنیم.

به گزارش ایمنا ، بندر آستارا با ۵۱ هزار و ۵۷۹ نفر جمعیت در غرب استان گیلان و در همسایگی جمهوری آذربایجان واقع شده است.

کد خبر 402086

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.