۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۹
بهترین مچ بند هوشمند ۲۰۱۹

Fitbit Inspire HR، یکی از بهترین مچ‌بندهای هوشمند برند فیت بیت است که از قابلیت‌های زیادی برخوردار است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، این محصول دارای امکاناتی مانند ردیابی تنفس، ضربان قلب، نظارت بر خواب و ردیابی فعالیت‌های فیزیکی افراد است. یکی از کاربردی‌ترین ویژگی‌های بهترین مچ بند هوشمند ۲۰۱۹ مربوط به دویدن می‌شود، زیرا این گجت می‌تواند فاصله، سرعت، میانگین سرعت، ضربان قلب، کالری سوزانده‌شده، تعداد گام‌ها و مدت زمان دویدن را از لحظه شروع فعالیت کاربران محاسبه کند.

علاوه بر این مچ بند هوشمند Fitbit Inspire HR به سیستم پایش خواب مجهز است، به طوری که میزان خواب کلی کاربر، دفعات بیدار شدن از خواب، و مدت زمانی که فرد در خواب عمیق بوده است را نشان می‌دهد؛ این مچ بند هوشمند مراحل خواب کاربر را دسته بندی می‌کند تا در صورت وجود مشکلات مربوط به خواب، فرد از آن‌ها با خبر شود.

به منظور روشن‌کردن صفحه نمایش این مچ‌بند، باید دکمه سمت راست آن را فشار داد. صفحه نمایش این گجت سیاه و سفید است و ابعاد  آن ۱۶*۳۷ میلی‌متر است. Inspire HR در برابر آب مقاوم است، بنابراین کاربر می‌تواند به راحتی و بدون هیچگونه نگرانی هنگام دوش‌گرفتن، یا شنا کردن این مچ بند را به دست خود داشته باشد.

Fitbit Inspire HR، یکی از باریک‌ترین مچ‌بندهای هوشمند موجود در بازار است که به عنوان یکی از جذاب‌ترین مچ بندهای هوشمند تولید فیت بیت نیز شناخته شده است. این مچ‌بند در حالت معمولی با بند سیلیکونی در رنگ‌های مشکی، بنفش و سفید عرضه شده است که کاربر می‌تواند طبق سلیقه خود بندهای دیگر نیز برای آن تهیه کند؛ قیمت مچ‌بند هوشمند فیت بیت ۹۹.۹۵ دلار ارزیابی شده است.

شرکت فیت بیت ادعا کرده است که با یک بار شارژ کردن این مچ‌بند، می‌توان به مدت چهار تا پنج روز از آن استفاده کرد. بنابراین فقط کافی است که در هفته دو بار آن را شارژ کنید و از قابلیت‌های آن بهره‌مند شوید. این محصول فقط با شارژر اختصاصی خود شارژ می‌شود.

کد خبر 402005

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.