۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۳
بهترین کروم بوک ۲۰۱۹

Acer Chromebook514 با طراحی پیشرفته فلزی و شیشه‌ای به عنوان بهترین کروم بوک سال ۲۰۱۹ معرفی شده است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، شرکت ایسر در سال‌های اخیر چندین نوع لپ تاپ معرفی کرده که یکی از بهترین آن‌ها "Chromebook514" است. این محصول دارای کیفیت بسیار خوبی بوده و با قیمت مناسب ۳۵۰ دلار به فروش می‌رسد. بدنه این لپ تاپ از جنس آلومینیوم است که نقش مهمی در جذابیت ظاهری آن دارد. این کروم بوک به صفحه نمایش ۱۴ اینچی با وضوح Full HD مجهز است و پد لمسی آن توسط شیشه مقاوم گوریلا گلس محافظت می‌شود.

صفحه کلید Chromebook514 به قابلیت نور پس زمینه برای استفاده در شب مجهز است؛ بنابراین کاربران حتی در تاریکی نیز می‌توانند به راحتی از صفحه کلید این لپ تاپ استفاده کنند. صفحه کلید گجت جدید بسیار روان است و کاربران حین کار کردن با آن احساس ناراحتی نمی‌کنند. این لپ تاپ به وبکم HDR مجهز است؛ شرکت ایسر ادعا می‌کند که کروم بوک ۵۱۴ با هر بار شارژ تقریبا برای مدت ۱۲ ساعت کار می‌کند، البته این مدت زمان به نحوه استفاده از آن نیز بستگی دارد.

شرکت ایسر دو پورت USB-C برای این محصول در نظر گرفته است که درگاه سمت چپ فقط برای شارژ کردن باتری مورد استفاده قرار می‌گیرد و پورت سمت راست نیز برای انتقال داده بکار می‌رود. علاوه بر این، دو پورت USB-A به منظور اتصال سایر وسایل جانبی در دو طرف این کروم بوک تعبیه شده است. کروم بوک ۵۱۴ به سیستم عامل کروم مجهز است و با وجود اینکه با هدف افزایش مقاومت بدنه‌ای آلومینیومی دارد، اما وزنی فوق العاده سبک و ضخامتی اندک دارد؛ وزن این لپ تاپ فقط ۱.۵ کیلوگرم و ضخامت آن ۱۷ میلی متر است.

کد خبر 402004

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.