۷ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۱
بهترین اپل واچ ۲۰۱۹ چیست؟

اپل واچ سری ۵ با برخورداری از یک نمایشگر با روشنایی بالا، عنوان بهترین اپل واچ سال ۲۰۱۹ را به خود اختصاص داده است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، این گجت پوشیدنی نسبت به مدل‌های قبلی خود، تغییرات زیادی یافته که مهم‌ترین آن‌ها نمایشگر همیشه روشن آن است؛ بنابراین کاربران برای چک‌کردن ساعت یا اعلان‌ها، نیازی به روشن کردن نمایشگر ندارند. صفحه نمایش ۱.۷۸ اینچی این اپل واچ از نوع OLED است که می‌تواند به اندازه هزار نیت روشن بماند؛ این نمایشگر توسط یک شیشه کریستالی پوشانده شده که باعث شده است بسیار براق به نظر برسد.

علاوه بر این این صفحه نمایش ساعت هوشمند اپل از ۳D Touch نیز پشتیبانی می‌کند؛ اپل واچ سری ۵ از آلومینیوم مخصوص ساخته شده که تا عمق ۵۰۰ متری زیر آب نیز مقاوم است. این ساعت با جنس استنس استیل یا تیتانیوم نیز موجود بوده که قیمت آن به مراتب بالاتر از مدل آلومینیومی آن است. این گجت به سیستم عامل WatchOS ۶ مجهز است که قابلیت‌های جالب توجهی مانند سنجش روند فعالیت روزانه و کنترل نویز محیط را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. به عنوان مثال اگر در محیطی با صداهای گوش خراش و بلند حضور باشید که ممکن است سلامت گوش‌هایتان را به خطر بیندازد، این ساعت بلافاصله به شما هشدار می‌دهد.

این ساعت هوشمند از چیپست جدید S۵ بهره می‌برد که دارای دو هسته پردازنده ۶۴ بینی و یک پردازنده گرافیکی PowerVR است. همه دستگاه‌های سری  اپل واچ ۵ به شتاب‌سنج، فشار سنج، قطب‌نما و مانیتور ضربان قلب مجهز هستند؛ از دیگر ویژگی‌های محصول جدید اپل می‌توان به برخورداری از GPS ، Wi-Fi، بلوتوث ۵ و NFC اشاره کرد. این گجت دارای باتری ۲۹۲ میلی آمپری است که در صورت فعال بودن نمایشگر همیشه روشن (Always On Display) می‌تواند با یک بار شارژ کردن  برای مدت ۱۸ ساعت دوام بیاورد.

زمانی که قابلیت Always On Display این ساعت غیرفعال باشد، به راحتی تا دو روز نیز می‌تواند کار کند. ساعت هوشمند اپل را می‌توان با یک شارژر بی‌سیم Qi نیز شارژ کرد. اپل واچ سری ۵ در دو اندازه ۴۰ و ۴۴ میلی‌متری در بازار موجود است، که قیمت آن‌ها به ترتیب از ۴۹۹ و ۵۲۹ دلار شروع می‌شود؛ این اپل واچ در رنگ‌های طلایی، مشکی و نقره‌ای به بازار عرضه شده است.

کد خبر 402001

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.