دعوت مهدی پاکدل از عباس کیارستمی

مهدی پاکدل نوشت: مطمئنم شما چشماتون‌رو با اینکه سال‌ها پشت عینکی تیره پنهان کردین ولی همیشه در حال تکثیر نگاه ناب و زیباتون بودین. 

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهدی پاکدل بازیگر سینما و تلوزیون که این روزها سرگرم برگزاری نمایشگاه عکس‌های خود به نام "مکث روی سکوت" است، در پستی اینستاگرامی به عباس کیارستمی کارگردان سابق سینمای ایران ابزار دلتنگی کرد و از اون برای بازدید از نمایشگاه خود دعوت کرد. مهدی پاکدل در این پست طرحی از پرتره عباس کیارستمی که خود آن را طراحی کرده منتشر و در کپشن آن نوشته است:

سلام آقای کیارستمی. این چند روز مُدام تو فکر شما بودم. گاهی دلم می‌گرفت که نیستین ولی وقتی نوشته‌ای، عکسی، مصاحبه‌ای یا کلاً اثری از شما می‌بینم یا می‌خونم می‌فهمم که شما هستین، اتفاقاً خیلی به روز هم هستین و تا ابد میشه از شما یاد گرفت. خیلی دلم می‌خواست بودین و می‌تونستم دعوتتون کنم تشریف بیارین نمایشگاه عکس‌هامو ببینید ولی خوب چه میشه گفت به این روزگار. به هر حال مطمئنم شما چشماتون‌رو با اینکه سال‌ها پشت عینکی تیره پنهان کردین ولی همیشه در حال تکثیر نگاه ناب و زیباتون بودین. امید دارم پرتویی از نگاه شما هم بر من تابیده باشه.

دیشب خیلی دلم براتون تنگ شده بود این طراحیو ازتون کشیدم. بعد چند سال طراحی نکردن به نظرم بد نشد. دیگه به بزرگی خودتون ببخشین.

نمایشگاه عکس مهدی پاکدل در گالری باروک تا 6 دی ماه برگزار است.
 

کد خبر 401922

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.