۸۰ پست تخصصی در سازمان صمت اصفهان بلاتصدی است

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان گفت: ۸۰ پست تخصصی کارشناسی در سازمان صمت استان اصفهان بلاتصدی مانده و باید مجوز بکارگیری این کارشناسان از سوی وزیر صمت برای استان اصفهان صادر شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، ایرج موفق امروز پنج شنبه _۲۸ آذرماه_ در نشست صمیمی وزیر صنعت، معدن و تجارت با فعالان اقتصادی و کارآفرینان شهرستان های شهرضا و دهاقان استان اصفهان که در محل شرکت فولاد گستر کچو شهرک صنعتی رازی اصفهان برگزار شد، با اشاره به دستور استاندار اصفهان برای تشکیل کارگروه تسهیل مشکلات اقتصادی اظهار کرد: درخواست های فعالان اقتصادی و صنعتی در یک یا دو جلسه این کارگروه قابل حل بوده و اولویت بندی سرمایه گذاری در تمام مناطق اقتصادی استان اصفهان در دستور کار قرار گرفته است.

اختیارات صمت اصفهان به شهرستان ها تفویض می شود

وی افزود: متعهد می شویم در اولین جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید به تعیین و تکلیف زمین های مورد نیاز شهرک های صنعتی بپردازیم. جلساتی با شرکت پخش فرآورده های نفتی برگزار شده و در خصوص نیازهای سوختی واحد های صنعتی، صنفی و معدنی مذاکراتی صورت گرفته است، بر اساس ابلاغیه این شرکت نحوه ثبت نام در سامانه اختصاص سهمیه سوخت به اطلاع فعالان اقتصادی رسیده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان خاطر نشان کرد: خواهشمندیم تا معاون بازرگانی داخلی وزارت صمت در خصوص اعطای مجوز به فروشگاه های بزرگ ساز و کار مناسبی در نظر بگیرد.

موفق اضافه کرد: هر اختیاری که به ما تفویض شود به ادارات شهرستان ها تفویض می کنیم و با توجه به کسری بودجه سازمان، درخواست خودرو توسط ادارات شهرستان ها نیز به زودی تامین اعتبار می شود.

کد خبر 401906

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.