شش زیرزمینی با پیمان معادی به اسکار رفتند + تیزر

فیلم سینمایی شش زیرزمینی با ایفای نقش پیمان معادی واجد شرایط حضور در اسکار شد.

به گزارش ایمنا در فهرست فیلم‌های واجد شرایط برای حضور در اسکار به همراه فیلم‌های پرفروش مانند جوکر، کاپیتان مارول، مرد ایرلندی، جومانجی: مرحله بعدی و روزی روزگاری در هالیوود نام فیلم شش زیرزمینی با باری پیمان معادی هم دیده می‌شود. نامزدهای نهایی مراسم اسکار ۲۳ دی‌ماه اعلام می‌شوند و مراسم اهدای جوایز در ۲۰ بهمن‌ماه برگزار می‌شود.

معرفی فیلم سینمایی شش زیرزمینی

فیلم سینمایی شش زیرزمینی (Six Underground): یک فیلم آمریکایی در ژانر اکشن کمدی به تهیه‌کنندگی و کارگردانی مایکل بی است که در سال ۲۰۱۹ منتشر شد رایان رینولدز، ملانی لوران، آدریا آرجونا، بن هاردی، کوری هاکینز، پیمان معادی و دیو فرانکو بازیگران فیلم هستند. داستان فیلم درباره یک گروه شبه‌نظامی زیرزمینی شش نفره است که برای به زیر کشیدن مجرمان بدنام، مرگ خودشان را جعل کرده‌اند تا به‌این‌ترتیب راحت‌تر بتوانند به ‌آن‌ها ضربه بزنند. رهبر گروه هم رینولدز است که هرکدام از آن‌ها را بابت یک توانایی منحصربه‌فرد دورهم جمع کرده است. کسانی که تمایل دارند گذشته‌شان را پاک کنند و آینده را بسازند. آن‌ها به روح شهرت دارند و مأموریت پیدا می‌کنند تا حاکم دیکتاتور کشور خیالی تورگستان را از بین ببرند.

شش زیرزمینی که برخی آن را شش مخفی‌کار ترجمه کرده‌اند از محصولات نت‌فلیکس است و توسط همین شبکه به‌صورت اینترنتی در تاریخ ۱۳ دسامبر ۲۰۱۹ منتشر شد.  فیلم با واکنش منفی منتقدان همراه بود و در زمینه فیلم‌نامه، شخصیت‌پردازی و زمان طولانی موردانتقاد قرار گرفت، هرچند سکانس‌های اکشن فیلم تحسین شد.

پیمان معادی در فیلم ۶ underground

نام کاراکتری که پیمان معادی در این فیلم نقشش را بازی می‌کند مورات عالیم‌اف است. نقش پیمان معادی البته فرعی است اما دریکی دو صحنه‌ اکشن حضور خوبی دارد. پیمان معادی و مایکل بی پیش‌تر در سال ۲۰۱۶ و در  فیلم ۱۳ ساعت با یکدیگر همکاری کرده بودند.

بیوگرافی پیمان معادی

پیمان معادی کارگردان، فیلم‌نامه‌نویس و بازیگر ایرانی-آمریکایی ۹ تیرماه ۱۳۴۹ (۳۰ ژوئن ۱۹۷۰) در نیویورک متولد شد. او فرزند یک زوج ایرانی است و در شش‌سالگی به ایران آمد. رشته تحصیلی معادی مهندسی متالوژی بوده و در دانشگاه کرج فارغ‌التحصیل شده است. وی علاوه بر فعالیت در عرصه هنر و بازیگری، مالک یک گالری ساعت در تهران است.

پیمان معادی

معادی فعالیت خود را در سینما به‌عنوان فیلم‌نامه‌نویس با نگارش فیلم‌نامه آواز قو آغاز کرد. وی به‌عنوان بازیگر در سال ۱۳۸۷ برای اولین بار در فیلم درباره الی به کارگردانی اصغر فرهادی ظاهر شد.

برف روی کاج‌ها اولین فعالیت معادی در عرصه کارگردانی است که در سی‌امین جشنواره فیلم فجر برنده سیمرغ بلورین بهترین فیلم از نگاه تماشاگران شد.
 بمب؛ یک عاشقانه، دومین فیلم اوست که جایزه ویژه هیئت‌داوران در سی و ششمین جشنواره فیلم فجر، جایزه بهترین کارگردانی در ششمین دوره جشنواره فیلم بسفر و بهترین فیلم از نگاه تماشاگران در چهارمین دوره جشنواره فیلم سینه ایران تورنتو و جایزه بهترین فیلم‌نامه را از جشنواره آسیا پاسیفیک در سال ۱۳۹۳ دریافت کرده است. النی کاریندرو، موسیقی ساز مطرح سینمای جهان با حضور در پروژه بمب؛ یک عاشقانه، برای نخستین بار موسیقی یک فیلم از سینمای ایران را ساخته است.

 معادی در سال ۲۰۱۴ در سریالی به نام آن شب محصول شبکه اچ‌بی‌او به کارگردانی استیون زایلیان بازی کرد که در سال ۲۰۱۶ پخش آن آغاز شد، معادی در این سریال در کنار جان تورتورو و مایکل کی ویلیامز نقش شخصیتی به نام سلیم خان را ایفا می‌کند.

 معادی در سال ۲۰۱۴ به‌عنوان بازیگر نقش اول در کمپ ایکس ری در نقش علی و مقابل کریستن استوارت به ایفای نقش پرداخت و موردتوجه منتقدان قرار گرفت.

پیمان معادی

معادی در سال ۱۳۹۵ در فیلم ابد و یک روز به ایفای نقش پرداخت و بازی وی موردتوجه منتقدین قرار گرفت و نامزد سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر شد و تندیس بهترین بازیگر نقش اول مرد جشن خانه سینما را به دست آورد.
معادی در سال ۱۳۹۷ در فیلم متری شیش و نیم ساخته سعید روستایی به ایفای نقش پرداخت و برنده تندیس بهترین بازیگر مرد جشن حافظ شد.

از دیگر فیلم‌های معادی به جدایی نادر از سیمین، خوک و آخرین شوالیه‌ها می‌توان اشاره کرد. او خرس نقره‌ای بهترین بازیگر مرد جشنواره بین‌المللی فیلم برلین ۲۰۱۱ را به همراه گروه بازیگران فیلم جدایی نادر از سیمین دریافت کرد.

پیمان معادی ازدواج کرد است؟

پیمان معادی متأهل می‌باشد، نام همسر وی، فرانک قوانلو می‌باشد.

پیمان معادی


 این زوج دو فرزند به اسم‌های باران و رایان دارند.

مایکل بی کیست؟

مایکل بنجامین بِی (Michael Benjamin Bay)کارگردان و تهیه‌کننده فیلم آمریکایی متولد ۱۷ فوریه ۱۹۶۵ می‌باشد. اکشن‌های کم‌نظیر و پرهیجانی در کارنامه وی ثبت‌شده است.
ازجمله فیلم‌های بی به مجموعه فیلم‌های ترانسفورمرز یا تبدیل شوندگان، رنج و گنج، صخره و پسران بد می‌توان اشاره کرد.

تیزر فیلم پیمان معادی با نام شش زیرزمینی

کد خبر 401893

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.