جدایی منصوریان به نفع خودش و باشگاه‌ بود/ گزینه های داخلی و خارجی مد نظر هستند

سخنگوی باشگاه ذوب آهن گفت: سرمربی جدید باشگاه فرصت خوبی را دارد تا بتواند نقاط ضعف تیم را بپوشاند و با دست پر لیگ را ادامه دهد.

احمد جمشیدی در گفت‌و گو با خبرنگار ایمنا در رابطه با خروج منصوریان از تیم ذوب آهن اظهار کرد: امروز جلسه هیئت مدیره را داشتیم که چها ساعت به طول انجامید، در این جلسه در رابطه با کادر مدیریت و مسائل فنی صحبت هایی صورت گرفت.

وی ادامه داد: باشگاه ذوب آهن و سرمربی با یکدیگر به توافقاتی رسیدند و منصوریان از تیم ذوب آهن جدا شد.

سخنگوی باشگاه ذوب آهن اضافه کرد: از منصوریان تشکر می‌کنیم که در کنار باشگاه ذوب آهن بود و کاری که می‌توانست را برای این تیم انجام داد، اما اکنون به صورت توافقی از تیم جدا شد.

جمشیدی افزود: منصوریان مربی اخلاق مداری است و صحبت هایی را انجام داد که به صورت داوطلبانه از تیم جدا شود، این توافق به نفع باشگاه و منصوریان بود.

منصوریان با متانت و بزرگواری از تیم جدا شد

وی در پاسخ به سوال اینکه آیا جدایی منصوریان برای ذوب آهن بار مالی داشت؟ اضافه کرد: منصوریان با متانت و بزرگواری از تیم جدا شد و بحث مالی به صورت توافقی صورت گرفت.

سخنگوی باشگاه ذوب آهن در رابطه با جایگزین منصوریان در تیم گفت: گزینه هایی را در نظر داریم که بعد از بازی با تیم سایپا اعلام خواهیم کرد، در بازی با تیم سایپا دیگر کادر تیم از بر روی نیمکت ذوب آهن قرار خواهند گرفت و تا فردا گزینه اصلی مشخص خواهد شد.

جمیشدی با اشاره به اینکه منصوریان از فرهنگ بالایی در زمینه ورزش برخوردار است، اظهار کرد: منصوریان صلاح دانست که اکنون از تیم جدا شود، بعد از بازی با سایپا لیگ مدتی تعطیل خواهد شد و ما فرصت خوبی را برای نقل و انتقالات داریم، سرمربی جدید تیم اگر تیم را نیازمند به خرید بازیکنی دانست ما از او حمایت می‌کنیم.

وی ادامه داد: نقل و انتقالات باشگاه بسته به نظر سرمربی جدید تیم انجام خواهد شد، سرمربی جدید باشگاه فرصت خوبی را دارد تا بتواند نقاط ضعف تیم را بپوشاند و با دست پر لیگ را ادامه دهد، خرید های آینده ذوب آهن بازیکنان خارجی و داخلی هستند.

سخنگوی باشگاه ذوب آهن تصریح کرد: از هواداران باشگاه ذوب آهن تشکر می‌کنم که صبر  و حوصله به خرج دادند زیرا در این مدت درگیر مسائل بودند، امیدوار هستم با ورود سرمربی جدید نیز مانند همیشه از تیم حمایت کنند تا شاهد روزهای خوبی در کنار تیم ذوب آهن باشند.

کد خبر 401827

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.