عادل فردوسی پور به طور کلی از صدا و سیما حذف می شود؟

«علی عسکری» رئیس سازمان صدا و سیما «علی فروغی» مدیر شبکه سه را با حفظ سمت، به پست رئیس شورای تخصصی ورزش این سازمان منصوب کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، پس از روی کار آمدن علی فروغی به عنوان مدیر شبکه سه سیما، به دلایل نامشخصی که هرگز توضیح داده نشد برنامه نود از روی آنتن شبکه سه حذف شد و فردوسی پور به به این شبکه برنگشت.

تنها برنامه ای که عادل فردوسی پور در سازمان صدا و سیما تهیه کنندگی آن را بر عهده دارد، فوتبال ۱۲۰ است. فردوسی پور باتوجه به نزدیک بودن دیدار بارسلونا و رئال مادرید وعده داده بود که یک ویژه برنامه اینترنتی با حمایت بخش خصوصی می سازد که در بازار، فیلیمو و نماوا قابل پخش و مشاهده باشد.

فردوسی پور به وعده اش عمل کرد و با حضور وریا غفوری، علی دایی امیر مهدی ژوله و پژمان جمشیدی برنامه ای با عنوان "کلاسیکو" تهیه و کارگردانی کرد که یکشنبه ۲۴ آذر ماه پخش شد. پس از پخش این برنامه، آمار بینندگان کلاسیکو اعلام شد که بیش از ۲ میلیون نفر بازدید ثبت شده بود و یک رکورد جدید در بخش تلوزیون اینترنتی به حساب می آمد. البته هجوم علاقه مندان به فردوسی پور به سایت ها برای تماشای ویژه برنامه‌اش، باعث شد سایت های پخش کننده این ویژه برنامه برای ساعاتی از دسترسی خارج شوند.

 علی فروغی رییس شبکه سه سیما ۲۶ آذرماه و تنها دو روز پس از برگزاری ویژه برنامه کلاسیکو به سمت رئیس شورای تخصصی ورزش سازمان صدا و سیما منصوب شده است. این احتمال و جود دارد که مدیران رسانه ملی می خواهند عرصه را بیش از پیش بر تهیه کننده محبوب کشورمان تنگ کنند و احتمالا آخرین سنگر عادل در صدا و سیما که برنامه فوتبال ۱۲۰ است را از او بگیرند چرا که علی فروغی رابطه خوبی با عادل فردوسی پور ندارد و یکی از دلایل حذف برنامه نود ۹۰ اختلاف فکری فروغی با فردوسی پور بود. باتوجه به اتفاقات گذشته این احتمال وجود دارد که آخرین سنگر فردوسی پور یعنی فوتبال ۱۲۰ از او گرفته شود.

این درحالی است که چند هفته پیش خبری منتشر شده بود مبنی براینکه شبکه ورزش که زیرمجموعه شبکه سوم سیما محسوب می شود در اقدامی عجیب از فردوسی پور خواسته پلت فرمی ارائه دهد که ثابت می کند برنامه او یک میلیون نفر بیننده به صورت زنده دارد. وگرنه این برنامه یک هزینه اضافی روی دست سازمان صدا و سیما است.

هرچند احسان شیعه مدیر شبکه ورزش بلافاصله این خبر را تکذیب کرد.

کد خبر 401702

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.