ال‌کلاسیکو برای هژمونی/ استراما هنوز به امید بازگشت

امشب و در چارچوب لالیگای اسپانیا رئال و بارسلونا به مصاف یکدیگر می‌روند، جدالی که حالا علاوه بر اهمیت جدولی سیاسی نیز شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، یازدهمین روز رفتن استراما و زمزمه‌های بازگشت یا عدم بازگشت او، مصاف رئال و بارسا در یکی از مهم‌ترین الکلاسیکوهای چند سال اخیر و ساخت مجسمه ناصر حجازی در تهران مهم‌ترین عناوین روزنامه‌های ورزشی صبح امروز- چهارشنبه ۲۷ آذر - بود.

"گل" با عنوان "هنوز هم منتظرم" از قول استراما از روزنه‌های امید در ماجرای استراما و استقلال نوشت، برگشتی که نهایی شدن آن همچنان گرو دلارها و یوروهایی است که استراما مدت‌ها است انتظارش را می‌کشد.

"ایران ورزشی" با عنوان "ال‌کلاسیکو برای هژمونی" از جدال سراسر هیجان رئال و بارسا نوشت، جدالی که با توجه به ناآرامی‌های اخیر کاتالانیا رنگ و بوی سیاسی نیز به خود می‌گیرد و از سمتی نیز تا حدی قهرمان نیم فصل اسپانیا مشخص خواهد کرد.

"حجازی در بهشت مجسمه‌اش در فردوس" عنوان "خبرورزشی" در خصوص رونمایی از تندیس ناصر حجازی در تهران نوشت، یک تندیس به یاد کسی که اسطوره مانی آبی‌ها بوده و است.

"هدف" با عنوان "خواهش میکنم" از درخواست لغو بازی سپاهان و استقلال توسط استیلی نوشت، درخواستی که دلیل آن تعداد بالای بازیکنان ملی پوش امید در دو تیم بود و باید دید این درخواست پذیرفته می‌شود یا یکی از دو طرف استقلال، سپاهان یا تیم ملی امید ضرر می‌کند.

"پیروزی" با عنوان "از اعتبار ایران خرج نکنید" قبول تمام شرایط مرد ایتالیایی توسط مدیران استقلال را محکوم کرد و ادامه مذاکرات را کسر اعتباری برای ایران دانست.

اما "ابرارورزشی" با عنوان "برمی‌گردم" از قول استراماچونی قول بازگشت مرد ایتالیایی را داد، اما چیزی که بیش از همه چیز در این ماجرا مشخص و عیان است سردرگمی مدیران استقلال و شاید لجبازی استراما است، داستانی که با پایان آن شاید دو طرف ضرر کنند.

کد خبر 401681

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.