تدکس فرصتی برای معرفی ایده‌های دانشجویان و اساتید به جامعه جهانی

به گفته رئیس مرکز پژوهش‌های شورای شهر اصفهان اهالی دانشگاه اصفهان می‌توانند در چهارچوب رویداد تدکس، ایده ارزشمند خود را در یک سخنرانی حداکثر دوازده دقیقه‌ای ارائه دهند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، کوروش خسروی در صفحه اینستاگرام خود با اشاره به برگزاری رویداد تدِکس برای اولین بار در سطح دانشگاه‌های اصفهان، اظهار کرد: در این رویداد در مورد شکل‌گیری جنبش کارآفرینی صحبت خواهم کرد.

وی افزود: هدف اصلی برگزاری این رویداد، همان "گسترش ایده‌های ارزشمند" است و در کنار آن موجب ارتباط دانشجویان رشته‌های مختلف و معرفی ایده‌های دانشجویان و اساتید به جامعه جهانی می‌شود.

رئیس مرکز پژوهش‌های شورای شهر اصفهان تصریح کرد: در این همایش اعضای هیئت علمی، دانشجویان دکترا و فارغ التحطیلان موفق از جامعه دانشگاه اصفهان هرکدام ایده ارزشمند خود را در یک سخنرانی حداکثر دوازده دقیقه‌ای ارائه می‌دهند.

وی ادامه داد: تدِکس دانشگاه اصفهان می خواهد پل ارتباطی جزیره‌های از هم دورافتاده دانشکده‌های مختلف دانشگاه باشد تا افراد علاقه‌مند بتوانند یک روز دورهم جمع شوند و در کنار اینکه به ایده‌های ارزشمند دانشگاه گوش می‌دهند، به شبکه‌سازی و یادگیری نیز بپردازد

گفتنی است "تدکس" برنامه‌ای محلی است که به صورت مستقل سازماندهی می شود تا ضمن دنبال کردن فلسفه "تِد" (فناوری ، سرگرمی ، طراحی) برای به اشتراک گذاشتن ایده های با ارزش، تجربه حضور در رویدادهای اصلی TED را برای شرکت کنندگان ایجاد نماید.

کد خبر 401669

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.