بازنشستگان گنجینه های پرتجربه شهر هستند

شهردار اصفهان گفت: بازنشستگان گنجینه های پر از تجربه و ارزشمندی هستند که می توانند با مداخله خود در اداره امور شهر و ابراز نظرات مبتنی بر تجربه ۳۰ ساله راهنما باشند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، قدرت الله نوروزی شامگاه سه شنبه _۲۶ آذرماه ۹۸_ در آیین :تجلیل از تلاشگران پیشکسوت و بازنشسته در شهرداری اصفهان" اظهار کرد: بازنشستگان کسانی هستند که بیش از ۳۰ سال در بخش های مختلف شهر فعالیت کرده و از همه چیز خود گذشتند تا شهر راه پیشرفت را طی کند و مردم این شهر در کوچه و خیابان ها روزهای شادی را بگذرانند.

وی افزود: اگر امروز به اصفهان افتخار می کنیم و این شهر نگین درخشان کشور شده است، حاصل دست رنج بازنشستگان و تلاشگران پیشکسوت است.

وی تأکید کرد: زنانی که مردانشان در شهرداری خدمت می کردند و مردانی که زنانشان خادمان ملت در این نهاد بودند، همه سرمایه های بزرگ اجتماعی امروز جامعه به شمار می روند و ما به تک تک آنها افتخار می کنیم و خوشحالیم که امشب در این آیین گرد هم آمدیم تا از احوال هم خبردار شویم.

نوروزی تأکید کرد: بازنشستگان مشکلات بیشتری نسبت به سایر اقشار جامعه دارند و می خواهند پس از عمری رنج و تلاش زندگی همراه با شادمانی در کنار فرزندان خود داشته باشند و ما تلاش می کنیم تا حقی از کسی ضایع نشود.

وی ادامه داد: باید تلاش کرد تا شرایط کشور مساعد و مشکلات مرتفع شود؛ البته تحقق این مهم نیاز به اراده ملی دارد و باید همه استقامت و ایستادگی داشته باشیم.

شهردار اصفهان با بیان اینکه ایستادگی راهکار مهم مقابله با مشکلات است، افزود: می توان با تدبیر و هوشیاری از گردنه های سخت عبور کرد.

وی ادامه داد: در حال حاضر نیز مدیریت شهری به وجود بازنشستگان نیاز دارد زیرا آنها گنجینه های پر تجربه و ارزشمندی هستند که می توانند با مداخله خود در اداره امور شهر و ابراز نظرات مبتنی بر تجربه ۳۰ ساله راهنمای مدیران شهری باشند.

نوروزی خطاب به تلاشگران پیشکسوت و بازنشسته تصریح کرد: هریک از شما سرمایه شهر به شمار می روید؛ شهر ۳۰ سال سرمایه ای را پرورانده که امروز باید از تجربیات اندوخته آنها استفاده شود.

وی خاطرنشان کرد: در شهرداری در مناطق، سازمان ها و شرکت ها برای شنیدن صدای تلاشگران پیشکسوت و بازنشسته جهت بهبود وضعیت شهر و ارتقاء کیفیت خدمات باز است و گوش ما برای شنیدن حرف های شما آماده است؛ بنابراین برای تحول آفرینی و بهبود وضعیت شهر گام بردارید.

شهردار اصفهان گفت: ما میراث دار تلاشگران پیشکسوت و بازنشسته هستیم؛  هرچه توسعه و پیشرفت عمیق تر باشد کیفیت زندگی مردم بهبود می یابد و شما که ۳۰ سال شهر را نگه داشتید، ساختید و پیش بردید خوشحال می شوید.

وی تأکید کرد: درصدد هستیم با کمک مدیران و تک تک اعضای شورای اسلامی شهر شرایط را برای تلاشگران پیشکسوت و بازنشسته در شهرداری اصفهان بهبود بخشیم.

کد خبر 401650

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.