۲۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۷
۱۱۰ کیلو تریاک کشف شد

معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان اصفهان از کشف ۱۱۰ کیلو و ۷۰۰ گرم ماده مخدر تریاک در عملیات ماموران یگان تکاوری این فرماندهی خبر داد.

به گزارش ایمنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی نیروی انتظامی، سرهنگ علی ملکی آهنگران اظهار کرد: ماموران یگان تکاوری فرماندهی انتظامی استان اصفهان طی یک عملیات ویژه حین کنترل و رصد حوزه ماموریتی خود در حاشیه یکی از محورهای مواصلاتی، یک دستگاه خودروی سواری سمند را  متوقف و یک نفر که به صورت پیاده در حرکت بود را دستگیر کردند.

معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان اصفهان افزود: ماموران در این عملیات در بازرسی از خودروی سواری سمند مقدار ۹۱ کیلو و ۷۰۰ گرم و در بازرسی از بار فرد پیاده نیز مقدار ۱۹ کیلو گرم ماده مخدر تریاک را کشف کردند.

سرهنگ ملکی آهنگران، از دستگیری دو سوداگر مرگ در این عملیات و تحویل آن ها به مراجع قضائی خبر داد و گفت: یگان تکاوری فرماندهی انتظامی استان اصفهان یکی از یگان های موفق این فرماندهی محسوب می شود که با کنترل و رصد هوشمندانه حوزه ماموریتی خود در مناطق کویری و بیابانی توانسته به توفیقات بسیار خوبی در زمینه مبارزه با قاچاق مواد مخدر و کالا دست یابد.

کد خبر 401628

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.