سازمان‌ها در اجرای پروژه سبزه میدان به شهرداری کمک کنند

شهردار زنجان با بیان اینکه پرداخت هزینه‌های جانبی تاسیساتی در  پروژه سبزه میدان، اجرای پروژه را با مشکل مواجه می‌کند، گفت: امیدوارم سازمان‌های مختلف در اجرای پروژه سبزه میدان دست ما را بگیرند.

به گزارش خبرنگار ایمنا مسیح‌الله معصومی در  جلسه شورای شهر زنجان با اشاره به اینکه در بسیاری از کشورها شهرداری‌ها در ارائه خدمات تنها نیستند و مدیریت واحد شهری وجود دارد اظهار کرد: نارضایتی‌های زیاد شهروندان در خصوص روشنایی معابر توجه جدی شرکت  توزیع برق را می‌طلبد.

وی افزود: خیابان اول کارمندان از تقاطع برق تا دیوار شرقی پادگان حدود یک سال است که بازگشایی شده و تردد زیادی در آنجا انجام می‌شود، اما از روشنایی محروم است.

شهردار زنجان با بیان اینکه تامین روشنایی معابر بر عهده شهرداری است، گفت: روشنایی معابری که از ابتدا در طرح تفصیلی شهر بوده و جدیداً بازگشایی شده بر عهده شرکت برق است، اما محورهایی که به واسطه اجرای طرح‌های عمرانی شهرداری در دست تغییرات قرار گرفته‌اند  برعهده شهرداری است.

معصومی با اشاره به اقدامات صورت گرفته در نورپردازی‌های شبانه  فضای سبز و المان‌های شهری، تصریح کرد: شرکت توزیع برق با این اقدام شهرداری یا مخالف است و یا اقدام  به نصب کنتور برق  می‌کند.

وی از پروژه سبزه میدان به عنوان یک پروژه ملی و  استانی اشاره  کرد و افزود: شهرداری از حق ۱۰۰ میلیارد تومانی خود در این پروژه گذشت، اما قرار نیست برای جابجایی فیبرنوری و آب و فاضلاب نیز هزینه پرداخت کند.

شهردار زنجان با بیان اینکه پرداخت هزینه‌های جانبی تاسیساتی در  پروژه سبزه میدان، اجرای پروژه را با مشکل مواجه می‌کند، اظهار کرد: امیدوارم سازمان‌های مختلف در اجرای پروژه سبزه میدان دست ما را بگیرند.

وی به واگذاری گاوازنگ اشاره کرد و گفت: نحوه تحویل و چگونگی گاوازنگ به شهرداری باید در کارگروه مجزا کارشناسی شود.

کد خبر 401623

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.