شهردار تهران هنوز لایحه زیست شبانه را امضا نکرده است

عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: با وجود گذشت دو ماه از زمان نهایی شدن لایحه "برنامه عملیاتی تحقق شهر بیدار"، هنوز به‌طور رسمی و با امضای شهردار تهران به شورای شهر ارسال نشده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، زهرا نژادبهرام در یکصد و هشتاد و سومین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران گفت: طرح "الزام شهرداری تهران به برنامه ریزی و انجام اقدامات لازم برای بسترسازی تحقق زیست شبانه در چشم انداز ۱۴۰۴"، ۱۶ بهمن‌ماه سال گذشته در صحن شورا تصویب شد و بر اساس آن قرار بود شهرداری تهران لایحه برنامه عملیاتی برنامه‌ریزی و انجام اقدامات لازم را طی سه ماه به شورای شهر ارسال کند.

وی افزود: طبق آخرین پیگیری‌ها، مرکز مطالعات و برنامه‌ریزی شهر تهران با همکاری معاونت هماهنگی امور مناطق، معاونت شهرسازی و معماری و معاونت فرهنگی و اجتماعی پس از برگزاری جلسات مختلف کارشناسی نسخه نهایی لایحه را با عنوان "برنامه عملیاتی تحقق شهر بیدار" تهیه کرده است.

عضو هیات رئیسه شورای اسلامی شهر تهران خاطرنشان کرد: با وجود گذشت دو ماه از زمان نهایی شدن لایحه و منقضی شدن مهلت مصوب در مصوبه شورای شهر تهران، هنوز این لایحه به صورت رسمی و با امضای شهردار تهران به شورای شهر ارسال نشده است.

وی تصریح کرد: در شورای شهر انتظار داریم پیروز حناچی دستورات لازم مبنی بر تسریع در ارسال لایحه مربوطه به شورای شهر را صادر کند.

کد خبر 401552

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.