بسته تقویتی جدید برای ارتقای فنی فورد

شرکت تیونینگ Roush بسته‌ تقویتی جدیدی برای فورد موستانگ با نام Stage3 در نظر گرفته است که قدرت این خودرو را به ۷۵۰ اسب‌بخار می‌رساند.

به گزارش ایمنا، بسته‌ تقویتی Stage3 شرکت Roush روی مدل‌های استاندارد فورد موستانگ GT نصب می‌شود و توانایی فنی این خودرو را به میزان درخورتوجهی ارتقا می‌دهد. با نصب این سوپرشارژر در کنار اگزوز اسپرت سفارشی، قدرت پیشرانه به ۷۵۰ اسب‌بخار و گشتاور آن به ۹۰۸ نیوتن‌متر می‌رسد.

این بسته‌ تقویتی موستانگ Stage3 را قادر می‌سازد تا در ۶.۳ ثانیه سرعت خود را از صفر به ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت برساند و مسافت ۴۰۰ متر را نیز در ۲.۱۱ ثانیه طی کند. تیونر برای اینکه مطمئن شود این میزان قدرت بدون مشکل و نگرانی دراختیار راننده قرار می‌گیرد، تجهیزات خنک‌کننده‌ مخصوصی برای این خودرو طراحی کرده است که شامل خنک‌کاری جعبه‌دنده و دیفرانسیل نیز می‌شود.

 رادیاتور اصلی خودرو نیز با رادیاتور سفارشی جایگزین شده و هواکش‌های اضافی مخصوص دفع حرارت نیز به ‌صورت استاندارد روی خودرو نصب شده ‌است. تیونر همچنین تنظیمات جدیدی روی سیستم تعلیق MagneRide فورد اعمال کرده تا چسبندگی خودرو در پیچ‌ها بهتر از قبل باشد؛ برای بهبود هرچه‌بیشتر فرمان‌پذیری خودرو، لاستیک‌های ExtremeContact Sport کنتیننتال زیر موستانگ Roush قرار گرفته‌ است و در بخش عقبی نیز باله‌ فیبرکربنی نصب شده تا در سرعت‌های بسیار زیاد با تولید نیروی روبه ‌پایین چسبندگی محور عقب را افزایش دهد.

سایر تجهیزات استاندارد فورد موستانگ Starge3 Roush شامل کیت بدنه‌ اسپرت، تزیینات داخلی، رینگ‌های مشکی رنگ ۲۰ اینچی و ریموت سوئیچ است. فهرست تجهیزات سفارشی این خودرو شامل سیستم اگزوز فعال، پیچ چرخ‌های ضدسرقت، دیسک و لنت ترمز برمبو و رینگ‌های ۲۰ اینچی فورج است.

منبع: زومیت

کد خبر 401531

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.