علت محرومیت سه ساله «عباس قانع»  گزارشگر صدا و سیما چیست؟

عباس قانع گزارشگر پر سر و صدای تلوزیون طی حکمی به سال محرومیت از فعالیت فوتبالی محکوم شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، عباس قانع در ۱۴ تیرماه سال ۱۳۶۸ متولد شده است. از نظر او تنها عشق است که می‌تواند شخصی را به سمت گزارشگری بکشاند. عباس برای حضور در حرفه گزارشگری، با سایت‌های اینترنتی و صدا و سیمای مرکز یزد که زادگاه او هم است، شروع به همکاری کرد. طولی نکشید که او با وجود استفاده از تیکه کلام‌های منحصر به فرد خود و ایجاد شور و هیجان در گزارش‌هایش و کسب معروفیت و محبوبیت در شبکه‌های اجتماعی، به جامعه شناسانده شد و راهی شبکه ورزش شد و دامنه موفقیت خود را گسترده‌تر کرد.

قانع آرام آرام به شبکه سه رسید و در برنامه گزارش ورزشی هم چندین فوتبال را به صورت زنده از روی آنتن شبکه سه گزارش کرد. آنقدر محبوبیت او به واسطه گزارش‌های پرهیجانش در فضای مجازی و حقیقی رو به افزایش بود که کار به جایی رسید که برخی‌ها او را جانشین عادل فردوسی پور در عرصه گزارشگری فوتبال می‌نامیدند.

درست زمانی که عباس قانع جای خود را در دل تلویزیون باز کرده بود و پله‌های ترقی را یکی پس از دیگری طی می‌کرد، خبری عجیب در رابطه با او منتشر شد. گفته شد که عباس قانع و تعدادی نوجوان برای برپایی اردو فوتبال در کشور گرجستان از طرف آکادمی فوتبال رفته بودند که طی حادثه‌ای تلخ دو تن از این جوانان در دریاچه تفلیس غرق شدند و جان خود را از دست دادند.

اما قضیه جالب ماجرا اینجا است که عباس قانع به عنوان صاحب امتیاز این آکادمی مجرم شناخته شده و محکوم شد. همین اتفاق باعث شد تا این گزارشگر فعالت کمتری در صدا و سیما داشته باشد.

در جدیدترین حکم کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال عباس قانع به مدت سه سال از فعالیت‌های فوتبال محروم شد.

بیشتر بخوانید:

«عباس قانع» به مدت سه سال محروم شد

کد خبر 401459

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.