دست‌سازه‌های بانوان در نقش خانه

این روزها نقش‌خانه میزبان نمایش آثار هنری بانوان خلاقی است که با جان و دل صنایع دستی را خلق کرده و برای علاقه مندان به نمایش گذاشته‌اند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، نمایشگاه صنایع دستی از ۲۱ آذر در نقش خانه افتتاح و آثار بانوان هنرمند جوان و خلاق را به نمایش گذاشته است.

زهره حق شناس در گفت و گو با خبرنگار ایمنا در خصوص این نمایشگاه صنایع دستی اظهار کرد: در این نمایشگاه، تعدادی از بانوان آثار خود را در حوزه های سفال و سرامیک، دست‌سازه های دکوراتیو چوبی، ست کیف و روسری و ویترایی به نمایش گذاشته اند.

وی افزود: هدف برگزاری این نمایشگاه، محل نمایش دست سازه های جمعی از بانوان جوان هنرمند و توانا است که قصد دارند آثار هنری را به بهترین شکل ارائه دهند و با خلاقیت و توانایی بالا  هر روز موفق تر از قبل هستند.

مدیر گروه این نمایشگاه گفت: استقبال از نمایشگاه بسیار خوب بوده و پیش بینی می‌کنیم بهتر از این هم خواهد شد چرا که توریست ها نیز از آن استقبال کرده‌اند. شاید بسیاری از شهروندان هنوز از برپایی نمایشگاه بی خبر باشند زیرا به علت هزینه بالای تبلیغات،  تنها در حد توان در فضای مجازی تبلیغات صورت گرفته است.

وی با اشاره به اینکه این نمایشگاه حاصل یک فراخوان گروهی است، افزود: قرار بود نمایشگاه، تخصصی سفال و سرامیک باشد اما به دلیل اینکه کار سفال و سرامیک قابل پیش بینی نیست و کار نهایی که از کوره بیرون می‌آید ممکن است خراب شده باشد و یا ایرادی پیدا کرده باشد، از مجموع آثار چند هنر در این نمایشگاه استفاده شده است.

این سفالگر ادامه داد: متاسفانه تعدادی از دوستان نتوانستند در نمایشگاه شرکت کنند و قول گرفتند که برای عید هم نمایشگاه برپا شود همچنین تعدادی از بانوان غیر سرامیست هم که فراخوان را دیده بودند، درخواست حضور در نمایشگاه را داشتند، احساس کردم این عزیزان نیاز به حمایت دارند. بنابراین نمایشگاه صنایع و هنرهای دستی را برپا کردم.

وی با بیان اینکه امیدوارم نمایشگاه هایی تخصصی تر در این حوزه برپا کنیم، گفت: باید از صنایع دستی و جوانانی که با امید پا به این عرصه گذاشته‌اند حمایت شود، همچنین ما توانایی برپایی نمایشگاه در خارج از کشور را داریم فقط نیاز به حمایت داخلی و هماهنگی با سایر کشورها است.

به گزارش ایمنا، نمایشگاه صنایع دستی تا ۲۷ آذرماه در گالری نقش خانه برپاست. این گالری واقع در چهارباغ عباسی، آمادگاه، مجتمع سوره طبقه پایین در حوزه هنری میزبان حضور گرم شما عزیزان است.

کد خبر 401216

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.