۱۰ تصفیه خانه در کرج احداث می شود

رئیس کمیسیون محیط زیست شورای اسلامی شهر کرج گفت: ۱۰ تصفیه خانه در کرج احداث می شود و در نظر داریم با آب تصفیه شده حاصل از آن، فضای سبز را آبیاری کنیم.

حسین محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به اینکه شورای پنجم برنامه هایی در راستای بهبود محیط زیست شهری طراحی کرده است، اظهار کرد: این طراحی را در بودجه سال گذشته و جاری شهرداری کرج جهت بهبود محیط زیست شهر لحاظ کردیم.

وی از افزایش چهار برابری بودجه سازمان مدیریت پسماند شهرداری کرج در سال جاری خبر داد و افزود: این اقدام به منظور اصلاح روش ها و بهبود جمع آوری زباله، دفن زباله و بازیافت زباله انجام شده‌ است.

عضو شورای اسلامی شهر کرج با اشاره به اینکه سرانه جمع آوری فاضلاب در استان البرز نسبت به میانگین کشوری بسیار کمتر است، تاکید کرد: در این راستا توافقی مبنی بر احداث ۱۰ تصفیه خانه در نقاط مختلف کرج، میان شهرداری و شرکت آبفا صورت گرفته است 

وی با اشاره به اینکه آبیاری فضای سبز در کرج با آب شرب انجام می شود، گفت: در صدد هستیم با جمع آوری فاضلاب های سرگردان و تصفیه آنها به منظور آبیاری فضای سبز اقدام کنیم.

محمدی با اعلام اینکه مقدمات احداث تصفیه خانه در کرج توسط شورای چهارم انجام شده است، خاطرنشان کرد: مدیریت شهری کرج این طرح را اجرایی خواهد کرد.

کد خبر 401173

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.