۲۴ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۶
بهترین گوشی آیفون ۲۰۱۹ چیست؟

آیفون ۱۱ پرو یکی از پرچمداران گوشی‌های آیفون در سال ۲۰۱۹ بوده که ویژگی‌های خاص آن توجه کاربران را به خود جلب کرده است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، اگر تمایلی به داشتن گوشی‌های بزرگ ندارید، پس از iPhone SE، آیفون ۱۱ پرو بهترین انتخاب برای شما است؛ این گوشی دارای صفحه نمایش ۵.۸ اینچی است و به راحتی می‌توان با یک دست با آن کار کرد. آیفون ۱۱ پرو همانند نمونه‌های قبلی آیفون‌ دارای بدنه فلزی است و در قسمت بالایی نمایشگر  آن یک بریدگی عریض وجود دارد.

یکی از جالب‌ترین ویژگی‌های آیفون ۱۱ پرو، وجود سه دوربین فوق عریض، عریض و تله فوتو در قسمت پشت آن است. اپل اولین شرکتی نیست که در گوشی‌های خود از قابلیت سه دوربین استفاده کرده باشد، اما نحوه استفاده از سه دوربین در گوشی آیفون ۱۱ پرو با هر گوشی اندرویدی دیگر متفاوت است.

هر سه دوربین این گوشی دارای سنسور ۱۲ مگاپیکسلی است؛ بنابراین کیفیت تصاویر ثبت‌شده با این سه لنز تفاوتی با یکدیگر ندارد. کاربران می‌توانند با استفاده از هر سه دوربین، ویدیوهایی با وضوح 4K و سرعت ۶۰ فریم بر ثانیه ثبت کند. علاوه بر این، کاربران می‌توانند ویدیوهای اسلوموشن را با حداکثر ۲۴۰ فریم بر ثانیه با وضوح تصویر ۱۰۸۰ ضبط کنند.

آیفون پرو ۱۱ نسبت به نسل قبل خود یعنی آیفون XS، و آیفون XS  مکس، هم ضخیم‌تر و هم سنگین‌تر شده، اما در زمینه ظرفیت باتری پیشرفت بسیار خوبی داشته است. به طوری که باتری آیفون ۱۱ پرو می‌تواند چهار ساعت بیشتر از آیفون XS دوام بیاورد. 

شرکت اپل آیفون ۱۱پرو را به تراشه A13 Bionic مجهز کرده است؛ این تراشه یک پردازنده مرکزی شش هسته‌ای دارد که دو هسته آن از نوع Lightning و چهار هسته دیگر از نوع Thunder است. این گوشی هوشمند دارای رم چهار گیگابایتی و حافظه داخلی ۶۴، ۲۵۶ و ۵۱۲ گیگابایتی است.

 آیفون ۱۱ پرو در چهار رنگ سبز تیره، خاکستری تیره، نقره‌ای و طلایی در بازار موجود است. این مدل گوشی با توجه به حافظه داخلی خود در سه نسخه ۶۴، ۲۵۶ و ۵۱۲ گیگابایتی عرضه می‌شود. 

کد خبر 401135

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.