۲۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۱
عروسک‌ها در دنیای جنگلی‌ها

در روزهای پایانی و سرد پاییز جنگل سبز قصه روی صحنه میزبان شما است تا با عروسک ها همراه شوید و قصه ای شیرین را ببینید؛ روایتی از همدلی و همکاری میان اهالی جنگلی که قوانین آن عجیب است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تئاتر عروسکی "جنگلی ها" در مجموعه فرهنگی هنری استاد فرشچیان رو صحنه رفته است تا مخاطبان خود را با دنیای عروسک ها آشنا کند و با قصه‌ای دیگر با حیوانات جنگل همراه شوند.

ستاره کاظمی در خصوص این نمایش می‌گوید: این تئاتر برداشتی آزاد از کلیله و دمنه به نویسندگی ارنواز فیروزیان است و بازیگر ندارد بلکه ۷ عروسک با حضور ۹ عروسک گردان و صداپیشه اصلی و ۲ عروسک گردان کمکی دارد.

کارگردان تئاتر عروسکی جنگلی ها درباره موضوع و داستان این تئاتر عروسکی ادامه می‌دهد: طبق قوانین جنگل که از پدربزرگ سلطان جنگل فعلی مانده هیچ حیوانی نباید به حیوان دیگر آسیب برساند اما شیر می خواهد این قوانین را نقض کند و حیوانی را بخورد که در این مسیر با مشکلاتی روبرو می شود و در آخر داستان به عنوان جریمه موظف است زباله هایی که انسان ها در جنگل می ریزند را جمع کند.

وی می‌افزاید: نکته آموزنده این تئاتر این است که وقتی افراد با هم همدل و همراه باشند کسی نمی تواند به آن ها آسیب برساند همچنین این تئاتر قصد دارد نکاتی در رابطه با حفاظت از محیط زیست را به کودکان آموزش دهد.

به گزارش ایمنا، تئاتر شاد و موزیکال "جنگلی ها" تا ۵ دی ماه از ساعت ۱۸:۳۰ در مجموعه استاد فرشچیان به روی صحنه می رود و علاقه مندان برای خرید بلیط می توانند به سایت gisheh۸.com  مراجعه کرده و یا با شماره ۰۹۲۱۶۸۳۴۹۷۲ تماس حاصل نمایند.

کد خبر 401027

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.