مشکلات فنی رمز پویا در همه بانک‌ها برطرف شد

مرکز روابط عمومی و ارتباطات بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد: مشکلات فنی رمزدوم پویا در همه بانک‌ها برطرف شده است.

به گزارش ایمنا، مرکز روابط عمومی بانک مرکزی در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: "مرحله دوم اجرای طرح رمز پویا مبنی بر حذف رمز دوم ثابت، همزمان با اعمال معافیت برای تراکنش‌ها با مجموع مبالغ تا سقف یک میلیون ریال بصورت روزانه، از روز هشتم تا ۲۳ بهمن‌ماه جاری به شکل تدریجی توسط بانک‌ها و مؤسسات اعتباری، با نظارت و اهتمام بانک مرکزی اجرا شد.

همزمان با الزامی‌شدن استفاده از رمز پویا برای تراکنش‌های بالای ١٠٠ هزار تومان، اجرای این طرح در بانک‌های کشور، افت ناچیزی در برخی تراکنش‌های اینترنتی دیده شد.

بانک مرکزی ضمن بررسی دقیق وضعیت شبکه پرداخت و بانکی کشور، براساس هماهنگی با بانک‌ها، اقدام‌های اصلاحی را برای رفع کاستی‌های موجود در برخی از آنها آغاز کرد و در روزهای آینده نیز با پیگیری و توجه بیشتر مشتریان بهبود شرایط را مشاهده خواهیم کرد.

بانک مرکزی‌همه تلاش خود را برای شناسایی و رفع موانع اجرایی در برخی بانک‌ها به انجام خواهد رساند.

مرکز تماس رمز پویا (کاشف) با شماره ۹۱۰۰۹۹۶۰ آماده دریافت انتقاد، شکایت یا پیشنهاد است.

دریافت رمز دوم پویا بوسیله پیامک امکان‌پذیر است، مشتریان بانکی که تاییدیه شماره تلفن همراه خود را به بانک خود اعلام کرده‌اند، با فشردن دکمه دریافت رمز دوم پویا در درگاه‌های پرداخت، رمز خود را بوسیله پیامک دریافت می‌کنند. "

کد خبر 400947

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.