چرا قزوین را با اصفهان مقایسه نمی‌کنید؟

رئیس کمیسیون بهداشت و محیط زیست شورای اسلامی شهر قزوین گفت: چرا نباید شهر قزوین را با شهرهایی مانند اصفهان مقایسه کنیم که هم پروژه های عمرانی اجرا و هم هزینه های جاری را تامین و پرداخت می‌کنند؟

به گزارش خبرنگار ایمنا، سیده منیره قوامی در صفحه اینستاگرام خود با اشاره به اینکه وضعیت پیشرفت پروژه‌های عمرانی شهر قزوین مطلوب نیست و شهرداری باید از ظرفیت‌های استان برای کسب درآمد بیشتر استفاده کند، اظهار کرد: اگر شهرداری قادر به انجام پروژه‌های عمرانی نیست، چرا برای آنها در بودجه اعتبار لحاظ شده است؟

وی با تاکید بر لزوم بررسی گزارش درآمد و هزینه شهرداری وصحت و سقم آنها توسط کمیته حسابرسی افزود: قزوین ظرفیت‌های بی‌نظیری دارد که شهرداری می‌تواند از آنها برای کسب درآمد استفاده کند.

عضو شورای اسلامی شهر قزوین با بیان اینکه در کنار تامین هزینه های جاری همانند پرداخت حقوق پرسنل، باید پروژه های عمرانی نیز اجرا شود، تصریح کرد: چرا نباید شهر قزوین را با شهرهایی مانند اصفهان مقایسه کنیم که هم پروژه های عمرانی اجرا و هم هزینه های جاری را تامین و پرداخت می‌کنند؟

وی ادامه داد: باید سطح انتظارات را از شهرداری بالا ببریم؛ زیرا در غیر اینصورت پیشرفتی نخواهیم داشت و در مقابل سوال مردم که این مدت در شورا چکار کرده‌اید؟ پاسخی نخواهیم داشت.

کد خبر 400873

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.