فرکی: امیدوارم در بازی فردا موفق باشیم

سرمربی تیم فوتبال پیکان گفت: امیدواریم در ادامه و خصوصاً در نیم فصل دوم بتوانیم برخی ناکامی هایمان را جبران کنیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حسین فرکی در نشست خبری پیش ازز دیدار تیمش مقابل سپاهان گفت: بازی جام حذفی متفاوت تر از لیگ است و برای سپاهان آرزوی موفقیت دارم. امروز به بهانه بازی لیگ در اصفهان حضور داریم. امیدوارم برای بازی فردا باتوجه به حساسیت بالای جدول و جایگاه پیکان تمام تلاش خود را انجام دهیم. امیدواریم در ادامه و خصوصاً در نیم فصل دوم بتوانیم برخی ناکامی هایمان را جبران کنیم.

وی ادامه داد: همیشه دوست دارم نقاط مثبت را در نظر بگیرم و می دانم که سازمان لیگ تلاشش برای اجرای یک لیگ پویا است، ولی آلودگی هوا دست سازمان لیگ نبود. باید خود را به مسائلی که قابل پیش بینی نیست تطبیق بدهیم. قرار بود در شهر قدس میزبان استقلال باشیم ولی در آزادی مهمان استقلال بودیم. 
فرکی تصریح کرد:  بر این باور هستم که بازیکنان جایگزین با انگیزه تر بازی میکنند و به همین دلیل سپاهان همیشه سپاهان است. آسیب دیدگی همیشه جزی از فوتبال است و قلعه نویی همیشه با برنامه کارهایش را انجام میدهم. ما آمادگی مقابله با هر تیمی را داریم. 
وی در رابطه با هجمه های داوری علیه سپاهان گفت: اشتباه جزئی از فوتبال است. امیدوارم تیم ها کمتر از اشتباهات داوری آسیب ببینند.

کد خبر 400850

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.