بازی مقابل سپاهان خاطرات قهرمانی با این تیم را برایم زنده می‌کند

سرمربی تیم پیکان گفت: هر زمانی که به اصفهان برمی‌گردم خوشحال می‌شوم و برایم تجدید خاطره می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حسین فرکی سرمربی کارکشته این روزهای پیکان سابقه حضوری موفقیت‌آمیز بر روی نیمکت سپاهان را دارد. وی پس از قهرمانی با فولاد، رهسپار اصفهان شد تا هدایت طلایی‌پوشان را برعهده گیرد. سپاهان فرکی در حالی که شش هفته مانده به پایان لیگ چهارم بود و هفت امتیاز با صدر جدول فاصله داشت، هر شش دیدار خود را برد تا اتفاقات عجیب و غریب هفته پایانی در تبریز جشن قهرمانی را به اصفهان بیاورد. او موفق شد پنجمین و البته آخرین قهرمانی پر افتخارترین تیم تاریخ لیگ برتر را تصاحب کند. فرکی سال بعد هم با سپاهانی‌ها استارت زد اما خیلی زود و به دلایل شخصی از این تیم جداشد.

حسین فرکی پس از تجربه تیم‌های متفاوت، این روزها سکان‌دار پیکان است. او در این سال‌ها بارها به اصفهان بازگشته و مقابل سپاهان تیم‌هایش را به میدان فرستاده‌ است. فردا نیز یک بار دیگر او و پیکان در آخرین نبرد نیم فصل در نقش جهان به جدال با سپاهان می‌روند.

حسین فرکی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا در رابطه با بازگشت دوباره‌اش به اصفهان، اظهار کرد: من چندین بار پس از این که از سپاهان رفتم، با تیم‌های مختلف و به عناوین مختلف به اصفهان برگشتم و مقابل سپاهان بازی کردم. هرزمانی که به اصفهان برمی‌گردم خوشحال می‌شوم و برایم تجدید خاطره می‌شود.

وی اضافه کرد: بازی مقابل سپاهان، به عنوان مربی در هر تیمی که حاضر هستم جز و تعهدات من است، اما خاطره خوبی از قهرمانی با سپاهان دارم و هر زمانی که به اصفهان می آیم، خوشحال می‎شوم.

سرمربی پیکان در خصوص عملکرد نامناسب سپاهان در سه دیدار اخیر و کسب سه تساوی و این که ممکن است کار پیکان در بازی روز جمعه آسان‌تر باشد، تصریح کرد: به نظر من همه‌ی بازی‌ها سخت است. فرق نمی‌کند شما مقابل تیم  آخر یا صدر جدول بازی می‌کنید. ما همه را تجربه خواهیم کرد و سپاهان نیز یکی از همین تیم‌های خوب است که جایگاه خوبی در جدول دارد.

وی اضافه کرد: من شخصا در فوتبال خوشحال می‌شوم زمانی که می‌بینم بازیکنانم مقابل تیمی بازی می‌کنند که دیده می‌شوند. این دیدارها به همین دلایل به من انگیزه می‌دهد و می‌دانم که بازی‌ کردن در این مسابقه‌ها سخت است، اما لذت می‌برم. در بازی مقابل چنین تیم‌هایی، تماشاگر به استادیوم می‌آید، کیفیت بازی و انگیزه بازیکنان بالاتر است و لذت پیروزی در چنین دیدارهایی دوچندان است.

کد خبر 400817

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.