دسترسی مترو به دو بیمارستان اصفهان بررسی می‌شود

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار اصفهان گفت: برای تسهیل دسترسی از دو بیمارستان شریعتی خط یک و آیت الله کاشانی خط دو به مترو از قبل پیش‌بینی‌هایی شده و دسترسی‌هایی در نظر گرفته شده که باید مورد بررسی و بازبینی مجدد قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، ایوب درویشی در بازدید از محل احداث ایستگاه کاشانی خط دوم قطارشهری اصفهان، اظهار کرد: یکی از پروژه‌های مهم شهر اصفهان توسعه خطوط مترو است، البته در کنار این هدف مهم باید پیش بینی‌های لازم به لحاظ پدافندی نیز انجام شود.

وی تاکید کرد: تسهیل دسترسی از مترو به بیمارستان‌ها و برخی مراکز دیگر برای شرایط اضطرار و بحران لازم و ضروری است و باید پیش بینی‌های لازم انجام شود.

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار اصفهان گفت: برای تسهیل دسترسی از دو بیمارستان شریعتی خط یک و آیت الله کاشانی خط دو به مترو از قبل پیش‌بینی‌هایی شده و دسترسی‌هایی در نظر گرفته شده که باید مورد بررسی و بازبینی قرار گیرد.

وی با ابراز خرسندی از اینکه ایستگاه کاشانی در حال طراحی است و عملیات اجرایی آن به زودی آغاز می‌شود، تصریح کرد: باید هماهنگی‌های لازم با مسئولان بیمارستان کاشانی انجام و دو محل دارای آسانسور و پله اضطراری برای دسترسی از مترو به بیمارستان ایجاد شود.

درویشی خاطرنشان کرد: مدیریت استان تلاش می‌کند تا هر چه زودتر پروژه خط دوم متروی اصفهان به نتیجه برسد و مردم از این امکان حمل ونقلی پاک و ایمن بهره‌مند شوند.

کد خبر 400751

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.