استفاده از مضامین قرآنی در تبلیغات شهری گلپایگان

معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری گلپایگان گفت: با هدف ترویج فرهنگ قرآنی در تبلیغات شهری، از آیات و مضامین قرآن استفاده می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا از گلپایگان، مسعود حبیبی امروز(چهارشنبه) در جلسه ستاد فعالیت‌های قرآنی این شهر که به منظور هماهنگی برنامه‌های هفته قرآن و عترت برگزارشد، اظهار کرد: موضوع قرآن و عترت باید توأم باهم مورد توجه قرار بگیرد، زیرا این دو ازهم جداشدنی نیست.

وی افزود: در تبلیغات شهری از آیات و مضامین قرآن استفاده می‌شود تا برای شهروندان جذاب و آموزنده باشد و فرهنگ قرآنی نیز ترویج شود.

معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری گلپایگان تصریح کرد: در ۴۰ پایه تابلو، ۳۰ ایستگاه انتظار مینی‌بوس و تاکسی و ۳۰ لمپوست بنر و قسمت کتیبه ایستگاه‌ها از آموزه‌های قرآنی و سبک زندگی اسلامی استفاده شده است.

برگزاری محفل انس با قرآن با حضور قاریان استان

در ادامه این جلسه کوروس بدیعی، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گلپایگان، خاطرنشان کرد: برای نخستین بار از سوی معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ۱۹ تا ۲۵ بهمن ماه به مناسبت هفته قرآن و عترت نامگذاری شد و با همکاری دستگاه‌های فرهنگی و مؤسسات قرانی دارای مجوز برنامه‌ای قرآنی در خور شهرستان برگزارمی‌شود.

وی گفت: در طول سال برنامه‌های قرآنی در مناسبت‌های مختلف برگزار می‌شود، اما در این هفته محل اُنس با قرآن با حضور قاریان شهرستانی و استانی شناخته شده در سطح شهرستان اجرا می‌شود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گلپایگان تصریح کرد: در جلسه موسسه مهد قرآن گوگد تصمیمی اتخاذ شد که هدایت برنامه‌های قرآنی به صورتی پیش رود که مراسم اختتامیه این برنامه همزمان با هفته قرآن و عترت به پایان برسد.

برگزاری کرسی تلاوت با حضور قاریان وحافظان قرآنی

محمد سرور، مسئول مؤسسه مهد قرآن کریم گوگد نیز اظهار کرد: امسال برای چهارمین سالی متوالی برنامه‌های کرسی تلاوت با حضور قاریان و حافظان درشهر اجرا می‌شود، اما امسال تصمیم داریم با محدودسازی برنامه‌ها محتوا را تقویت کنیم.

وی با بیان اینکه با توجه به شرایط جامعه، برگزاری برنامه‌های قرآنی درجذب نوجوانان و جوانان مثمرثمر است، گفت: سال گذشته در ۱۲ مسجد شهر برنامه قرآنی برای نوجوانان برگزار شد.

کد خبر 400634

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.