این روبات قدرت شما را ۲۰ برابر می‌کند

Guardian XO یکی از محصولات شرکت Sacros Robotics است که قدرت شما را ۲۰ برابر می‌کند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، کارشناسان و مهندسان شرکت Sacros Robotics  زمان زیادی را برای تولید این روبات فوق العاده صرف کردند؛ طراحی و تولید Guardian XO مدت ۲۰ سال طول کشیده است. این روبات پوشیدنی به شما کمک می‌کند بدون آسیب دیدن مفاصل، اجسام سنگین را بلند کنید. کاربر با پوشیدن Guardian XO می‌تواند اجسامی حدود ۱۰۰ پوند (معادل ۴۵ کیلوگرم) را بلند کرده و احساس کند که یک جسم پنج پوندی (معادل ۲.۲ کیلوگرم) را بلند کرده است.

اسکلت پوشیدنی Guardian XO تمام بدن را می‌پوشاند و درون آن باتری تعبیه شده است؛ این گجت ۲۴ درجه آزادی عمل دارد و زمانی که کاربر آن را می‌پوشد، می‌تواند به طور طبیعی حرکت کند. همچنین هنگام راه‌رفتن یا بالا بردن دست نیز مشکلی برای افراد به وجود نمی‌آید. چندین حسگر درون این روبات قرار دارد که به کاربر اجازه می‌دهد طبق میل و خواسته خود از دستگاه استفاده کند. پوشیدن و درآوردن این روبات بسیار آسان است و تقریبا یک دقیقه طول می‌کشد؛ روبات جدید به گونه‌ای طراحی شده است که تمام وزن آن هنگام پوشیدن به زمین منتقل شده و فرد احساس ناراحتی نمی‌کند.

باتری‌های این اسکلت به رابط‌های اتصال گرم (hot swapped) مجهز است؛ به این معنا که می‌توان باتری‌های جدید را جایگزین باتری‌های خالی کرد. این روبات پوشیدنی با هر بار شارژ کردن هشت ساعت کار می‌کند. شرکت Sacros Robotics ادعا می‌کند Guardian XO ، اولین روباتی است که با باتری کار می‌کند و می‌تواند به کاربر کمک کند جسمی به وزن ۲۰۰ پوند (معادل ۹۰ کیلوگرم) را به راحتی بلند کند.

 این روبات در صنایعی مانند ساخت و ساز که به نیروی فیزیکی زیادی نیاز دارد، بسیار کارآمد و مفید است؛ به نظر می‌رسد Guardian XO اوایل سال ۲۰۲۰ عرضه شود، اما قیمت اصلی آن هنوز مشخص نیست.

کد خبر 400564

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.