۲۰ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۶
بهترین گوشی اندرویدی ۲۰۱۹

OnePlus ۷ Pro یکی از پرچمداران گوشی‌های هوشمند سال ۲۰۱۹ است که از امکانات منحصر به فردی بهره می‌برد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، شرکت چینی وان پلاس طی نیم دهه گذشته وارد صنعت گوشی‌های هوشمند شده و شعار آن "هیچ‌وقت آرام نگیر" است. وان پلاس موفق شد توجه افراد زیادی را به   سوی محصولات خود جذب کند و در سه ماه آخر سال گذشته، جزء پنج برند برتر ایالات متحده بود. یکی از محصولات این شرکت گوشی هوشمند OnePlus ۷ Pro است که عنوان بهترین گوشی اندرویدی سال ۲۰۱۹ را از آن خود کرده است.

نمایشگر ۶.۶۷ اینچی OnePlus ۷ Pro از یک پنل نمایش شفاف آمولد ساخته شده است؛ اطراف صفحه نمایش این گوشی هیچ حاشیه‌ای وجود ندارد و کیفیت تصویر آن ۱۴۴۰ * ۳۱۲۰  (Quad HD) است. از دیگر ویژگی‌های صفحه نمایش بهترین گوشی اندرویدی ۲۰۱۹ می‌توان به رنگ‌های زنده، پویا و شفاف آن اشاره کرد. در قسمت پایین صفحه نمایش نیز یک حسگر اثر انگشت نوری وجود دارد.

 OnePlus ۷ Pro به دوربین سلفی پاپ آپ مجهز است که در داخل گوشی و نزدیک لبه بالایی صفحه قرار دارد. زمانی که برای گرفتن عکس سلفی یا تشخیص چهره به این دوربین نیاز باشد، به طور خودکار از داخل گوشی خارج می‌شود. علاوه بر این، سه دوربین نیز در قسمت پشت این گوشی وجود دارد، در نتیجه کاربر زمان عکاسی آزادی عمل بالایی دارد.

این گوشی هوشمند به صورت پیش فرض با اندروید ۹ و رابط کاربری OxygenOS ۹.۵ به بازار عرضه شده است؛ OxygenOS یکی از بهترین نسخه‌های سفارش شده اندروید به شمار می‌رود. از ویژگی‌های این نسخه اندرویدی می‌توان به عملکرد فوق‌العاده سریع، نبود انیمیشن‌ها و برنامه‌های سنگین و همچنین قابلیت‌های کاربردی و سودمند آن اشاره کرد. همچنین یکی از ویژگی‌های مهم این گوشی حالت Zen Mode است که امکان دور ماندن از افراد منفی و مزاحم را فراهم می‌کند.

حالت Zen Mode اجازه نمی‌دهد کاربران از هیچ برنامه‌ای استفاده کنند؛ البته آن‌ها می‌توانند از دیگران تماس دریافت کرده و با شماره‌های اضطراری تماس بگیرند. قیمت گوشی OnePlus ۷ Pro تقریبا ۷۰۰ دلار ارزیابی شده و در سه رنگ آبی، کرم و خاکستری در بازار موجود است.

مطالب مرتبط:

بهترین لپ تاپ قابل حمل ۲۰۱۹ چیست؟

بهترین گوشی های تاشو سال ۲۰۱۹

کد خبر 400551

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.